What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xperia Play

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik heb nog een Xperia Play 'over'. De Playstation Phone :)

Hij is in prima staat, echter een heel klein scheurtje linksonder het glasplaatje van het scherm waardoor een klein deel onderin het scherm geen werkend touchscreen meer heeft.
Dit is te verhelpen door een nieuw glasplaatje erin te zetten (een Digitizer noemen ze dit), kosten hiervan zijn rond de 25 euro, je kan ze zo in nederland vinden en via ebay is het helemaal zo geregeld.
De phone is verder prima te gebruiken zonder dit te vervangen, maar ik zou het zelf wel doen.

Compleet met lader (geen doosje/boekje etc).
Origineel OS, geen gekut
Simlockvrij
Tevens heeft Sony aangekondigd een dezer dagen het OS van de Xperia Play te voorzien van een update naar de nieuwste Android Ice Cream Sandwich versie, wat erg cool is.

Voor de weggeefprijs van 100 euro (ex verzending, ophalen mag altijd)

Heb geprobeerd het scheurtje op de foto te krijgen, maar dat lukt niet echt :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top