What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox360. Component en VGA padhacks etc. 150,-

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
XBOX 360 met Jtag met Freestyle Dash V2, 150,- Euro voor de hele set!!!!!!
complete set om in je cab te bouwen of op je TV te spelen.
Zie onder:

IMGP8727.JPG


2 orginele Joypads (bekabeld)
2357.jpg


Component kabel voor HD
Xbox360_Component_Cable.jpg


VGA kabel voor in je Cab of PC scherm.
360-vga.jpg


VGA Gender changer waarmee je 2 vga kabels kan verbinden
P732a.jpg

Complete Xbox 360 JTAG, Padhackz, Component en VGA kabel (plus gender changer) en 2 joypads.
in 1 keer klaar om in je Cab te bouwen voor 200,-
Zie onder voor info:


2x Xbox 360, PS3 en PC Padhackz. Komen van Etokki vandaan.
Het zijn triple mod PCB's. USB eruit trekken, Turbo-knop ingedrukt houden, USB stekker erin stoppen en hij switched tussen PS3 en 360.
Kabeltjes en stekkertjes zijn er al op gesoldeerd, dus plug en play.

dsc0079o.jpg


dsc0078fb.jpg


IMGP6982.JPG


Met de volgende games op de harde schijf:
Blazeblue Continuum Shift
Dead or Alive 4
Deathsmiles
Deathsmiles 2 X
DoDonpachi Daiffkatsu
Dodonpachi Diaojou black Label
Espgaluda2
Ketsui Extra
Marvel vs. Capcom 3
Muchi & Pink W Pack
Raiden IV
Saints Row the Third
Shikigami No Shiro 3
Soul Calibur IV
Super Street Fighter IV
Tekken 6
En nog 2 Cave shmups (Muchime Sami nog iets en ?????)

1942 Joint Strike
After Burner Climax
Final Fight Double impact
Galaga Legions
Hard Corps: Uprising
Jetpac refuelled
Marvel vs Capcom 2
mr. Driller online
Nin2-Jump
Outland
R-Type Demensions
Raystorm HD
Rez HD
Soul Calibur
 
Jongens dit is echt een steal voor dat geld. 2 padhacks alleen kosten al 40 euro per stuk. Als je de meest hardcore console voor een cab wil is een jtag 360 echt een genot. Succes met de verkoop Robin!
 
Thx Has, leek mij ook, maar alle members hier lijken al voorzien.
Die padhacks ongesoldeerd kostten toe 60 dollar per stuk.

Ik heb geen haast ik game erop tot mijn PS4 er is (februari 2014) lekker op door.
Tekken Tag en Akai Katana er maar is op zetten.
 
dat is fijn, want ik wil hem wel kopen, maar zit ff door mijn budget heen dit jaar

moet ook ff kijken hoe ik dit in een NAC kan zetten zonder 31kHz chassis

met een beetje mazzel is ie er nog in januari
 
Alleen voor Mushish.. Futari was dit al de moeite waard. De 360 versie speelt als een tierelier..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top