What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

XBOX 360 op New Net City

elmasacretum

Regular Player
Ik vroeg me af hoe eenvoudig het is om een Xbox360 aan te sluiten op een New Net City Naomi Cabinet.
Ik vond op het net al wat info over de PS360.
Is dit voldoende, of is er toch wat meer wiring voor nodig dan eenvoudigweg de USB uitgang van de controller te gebruiken?

Thanks :-)
 
makkie. vga kabel in monitor, ps360 via usb aansluiten en draadjes aansluiten.
als ik 't kan, kan iedereen het.
 
Yep, vergeet alleen niet de resolutie om te zetten naar 640x480 voordat je hem aansluit (op een HD TV).

Uit eigen ervaring. Het is wel heel mooi een Xbox360 op zo'n Toshiba pure flat.
 
Bedankt voor de info. :-)
Nog een kleine vraag.

Interessant en mogelijk om bestaande scherm te vervangen door flatscreen?

Bestaand scherm heeft z'n beste tijd gegad.

Graag een ietwat budgetvriendelijke oplossing.
 
Taddaaa: :mrgreen:

lg-100-inch-lcd.jpg
 
Ik weet niet of ik daar een gepaste bezel voor kan vinden :P .

ps. Iemand een adresje waar ik deze kan bestellen en hoe die aansluiting werkt? (kleine handleiding)
ps2. Heb ik 2 van die toestelletjes nodig, 1 voor elke player?
 
Kan me nog helpen met volgende zaken :

- Een adresje waar ik deze kan bestellen en hoe die aansluiting werkt? (kleine handleiding)
- Heb ik 2 van die toestelletjes nodig, 1 voor elke player?
 
Back
Top