Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Ik heb gisteren de HD DVD uitbreiding voor de Xbox 360 in huis gehaald en ik ben er zeer tevreden over. Ik had zo mijn twijfels of een kastje van 185 euro en films van minimaal 25-30 euro een verschil zouden maken die het prijskaartje zou kunnen verantwoorden. Het antwoord is nogal simpel en iedereen met een 360 en een fatsoenlijke tv behoort deze shit zo snel mogelijk in huis te halen. Ik heb tot nu toe alleen Charlie and the Chocolate factory gekeken en Superman (oude versie om te kijken hoe oude films beter worden of niet) en het verschil is dusdanig dat het gewoon de moeite waard wordt alle oude toppers zoals de Matrix die net is uitgekomen nog een keer te gaan kijken. Helemaal goed.
