Rano
TATE Mode Pilot
- Joined
- Aug 9, 2005
- Messages
- 588
- Reaction score
- 0
Wie heeft de demo al gespeeld? Ik was altijd een Burnout fan tot en met deel 3. Daarna hoefte het van mij niet meer zo. Maar deze nieuwe game is echt te vet. Het bestuurt echt heerlijk. Je gaat online zonder dat je het merkt. Iemand die ook de volledige game gaat halen?