What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WWW.RKLOK.nl nu ook SHOWROOM / SHOP Apeldoorn !!

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Zoals de topic reeds zegt heb ik nu ook een showroom / shop geopend in Apeldoorn.

Alleen Japanse retro spullen, Sega, Nintendo, NEO GEO, MSX , PC-Engine , Playstation enz, enz...

Dus als je in de buurt bent, ben je welkom om te komen kijken..

Binnenkort zullen hier ook weer diverse Japanse arcadekasten te koop / te bezichtigen zijn...

Check voor de openingstijden : www.rklok.nl
 
Heb je een paar pics Ron?
 
Cool man, nice work.
 
Mooi geworden Ron!
Ben de 22ste vanwege een pinball toernooi in de buurt. Als er tijd voor is kom ik zeker langs.
 
Nice Ronnie, congratulations met de opening! alleen jammer dat het zo ver weg is voor mij :D
 
Ziet er geweldig uit Ronnie!

Kom zeker gauw eens even kijken.(kopen)

8)
 
Ziet er goed uit Ronnie , kom zeker nog een keer bij je langs.
 
Gefeliciteerd met je shop, die fotos maken het wel af en ziet er ook echt goed uit.
 
Dat zoiets nog eens in Nederland mag gebeuren: halleluja. Ik ga zeker eens langskomen als ik meer tijd heb deze zomer.
 
Gefeliciteerd Ronnie .. Ziet er uitgebreid en gezellig uit :) Ga je nog een echte webshop maken met daarop alle concrete items die je in voorraad hebt?
 
Ziet er sweet uit die showroom. Blijft toch altijd leuker om een shop binnen te lopen en rond te neuzen dan via internet je aankopen te doen.

Btw Ronnie zag dat je x68000 games hebt, any chance dat je ook aan een near mint console + scherm, etc kunt komen?

Cheers, Baki
 
Baki":2ulet82d said:
Ziet er sweet uit die showroom. Blijft toch altijd leuker om een shop binnen te lopen en rond te neuzen dan via internet je aankopen te doen.

Btw Ronnie zag dat je x68000 games hebt, any chance dat je ook aan een near mint console + scherm, etc kunt komen?

Cheers, Baki

Thnx...!

Near Mint x68000 console ?? Die dingen zijn moeilijk te krijgen, maar komen er wat binnen over een maand....
 
rklok":bowm6wc4 said:
Baki":bowm6wc4 said:
Ziet er sweet uit die showroom. Blijft toch altijd leuker om een shop binnen te lopen en rond te neuzen dan via internet je aankopen te doen.

Btw Ronnie zag dat je x68000 games hebt, any chance dat je ook aan een near mint console + scherm, etc kunt komen?

Cheers, Baki

Thnx...!

Near Mint x68000 console ?? Die dingen zijn moeilijk te krijgen, maar komen er wat binnen over een maand....
Dan laat je me vast Castlevania even zie he Ronnie :roll: ..... :lol:
 
Cool, laat me even weten al je ze binnen hebt svp. Ik zoek er lange tijd zo'n console in goede staat en die alle games afspeeld. Castlevania en de vette arcade ports is het nou net waar het me om te doen is!!!
Dan cross ik even vanuit brabant naar apeldoorn ;)
 
Back
Top