What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTS: Naomi Universal (VS2002 art)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik heb 2 cabs staan die plaats moeten gaan maken voor ander spul, deze gaat als eerste weg.

Naomi Universal met VS2002 art, met Marquee
Zeker niet mint, maar zeker een hele leuke beginnerscab en zeker heel netjes.
Je krijgt er geen game hardware bij, dat hou ik zelf.
Wel compleet met al het andere, 29" originele monitor (niet mint, wat burn die niet hinderlijk is tijdens gamen en hij is gewoon niet nieuw. Werkt echter uitstekend en je kan er nog jaren plezier aan beleven), JVS wiring, goede PSU waar je ook gdroms en zwaardere hardware mee kan poweren, JVS I/O board etc. 2 player panel met 3 knoppen per speler (knoppen/sticks zijn matig en zeker niet nieuw).
Klaar om een mobo in te duwen en te gamen. Ik probeer straks wat foto's te maken.
Prijs: Het liefst maak ik er iemand blij mee, en ruil ik het voor wat hardware en niet voor geld. MVS games, leuke pcb's, mobo's van het een of ander, andere arcade games etc.

Illustratie foto uit het archief:
cimg2552y.jpg

Wij hebben nog wel een leuk Triforce board met VS2002 te koop om het compleet te maken ;) Dank je voor de voorzet Jiggy ;)

Wordt binnenkort opgehaald, niet meer beschikbaar dus

Back