What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] PC Engine CD

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoeft niet mint te zijn, karton is ook niet nodig.

De PCE CD moet wel volledig zijn (alle kabels) en technisch 100%. Aangezien ik er al 1 gehad heb waarvan het geluid het na een week begaf, ben ik daar dus kritisch in. De PCE moet ook super CD games kunnen spelen (heb je geloof ik een Super CD kaart voor nodig of zo).
 
Gewoon een duo-r kopen.(zijn de beste onder de pc engine)
Misschien heeft Ronnie er nog wel eentje liggen?
 
jaguarwong1":148u6bsx said:
Heb je die kapotte nog ? Want de sound is waarschijnlijk
kei easy te fixen. Ik had hetzelfde met m'n Tubo Duo.
Alleen ff 2 caps vervangen:

http://www.pcenginefx.com/forums/index.php?topic=960.15

Weet ik, ik heb meer dan 0 caps vervangen, maar het geluid bleef weg. Raar is dat het geluid via de koptelefoon aansluiting het nog wel wat langer heeft gedaan, een week of zo.

uiteindelijk heb ik de PCE Duo verkocht (uiteraard wel uitdrukkelijk vermeld dat het geluid het niet deed).

Ik zal Ronnie eens navragen.
 
Back
Top