zpeakabonk
Candy Cab Regular
- Joined
- Apr 30, 2011
- Messages
- 292
- Reaction score
- 0
hallo
ik zoek een converter van ntsc-j koax aansluiting naar rca mag ntsc zijn of pal
heb al een tijdje een sg1000 mark 2 en mark 3 in doos maar wil ze nu wel een keer gaan spelen
dus als je iets hebt liggen graag
greetz michael
ik zoek een converter van ntsc-j koax aansluiting naar rca mag ntsc zijn of pal
heb al een tijdje een sg1000 mark 2 en mark 3 in doos maar wil ze nu wel een keer gaan spelen
dus als je iets hebt liggen graag
greetz michael