What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Mr. driller (Namco System 12) Taito F3: Darius en BB3

dexx

TATE Mode Pilot
ik ben weer op jacht gegaan naar GAMES!

wie o wie kan me helpen aan:
Mr driller, de system 12 versie, leuk voor het led systeem van m'n cyberlead
voor de taito F3 cybercore: Darius Gaiden (extra, wat is nou het verschil) en bubble memories

darius wil ik zeker.. die is gewoon VET! :mrgreen:
 
Darius Gaiden (extra) F3? Succes zou ik zeggen of een zak geld meebrengen. :)

De extra versie ging laatst voor 150.000 Yen op YHJ. (geen typo). De normale originele cart versie voor rond de 200 Eurotjes als je geluk hebt. Denk dat je op de fora de beste deals kunt maken. Er zijn trouwens ook veel bootlegs/conversies in de omloop dus pas op.
 
goatboy":8ngmvo2y said:
Darius Gaiden (extra) F3? Succes zou ik zeggen of een zak geld meebrengen. :)

De extra versie ging laatst voor 150.000 Yen op YHJ. (geen typo). De normale originele cart versie voor rond de 200 Eurotjes. Er zijn trouwens ook veel bootlegs/conversies in de omloop dus pas op.

ok de extra valt af :shock: ga geen ±1400 euro betalen voor 1 spel (kast is anders)

maarre, als iemand wat heeft of wat gevonden wat ik graag wil, PM me dan :)
 
Back
Top