What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] 360 stick

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik heb er niet veel vertrouwen meer in dat ik na 4 maanden mn tournament stick nog geleverd krijg, dus bij deze toch maar op zoek naar een andere stick :) Heeft iemand nog wat liggen?
 
hmm ja das nou net de enige stick die me niet echt wat leek :) Die hebben ze hier volgens mij ook nog op voorraad maar ik lees en hoor daar erg slechte verhalen over. Onderdelen die verrot gaan, veel returns etc.
 
Heb zelf nog geen problemen gehad met deze stick moet ik eerlijk wezen. Na hoeveel tijd moet zoiets stuk gaan volgens horen en zeggen?
 
Er schenen met sommige exemplaren problemen al gelijk bij het begin te zijn.
Met onderdelen die verschuiven enzo.

Maar volgens mij is het grootste deel gewoon in orde, en als er iets mis is kan je hem zo omruilen.
 
Ga dan voor de hori stick, maar dan moet je wel heel goed zoeken. Een Madcatz TE stick vinden is makkelijker op het moment.
 
ne0":304svh48 said:
Ik heb gewoon geen zin in potentieel gezeur en ga liever niet voor een stick waarvan bekend is dat er problemen mee (kunnen) zijn.

Mocht er een probleem zijn krijg je gewoon een nieuwe.
 
Back
Top