What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wiiiiii promoteam

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
iedereen zich al aangemeld? :)


nintendo":iby786r4 said:
Ben jij laaiend enthousiast over Nintendo producten en kun je niet wachten tot de lancering van de Wii?
Dan zijn we wellicht op zoek naar jou!
Nintendo zoekt namelijk enthousiaste gamers (j/m) voor het Wii promotieteam.
Lijkt promotiewerk je leuk (of heb je al ervaring) én ben je vanaf begin november 2006 t/m maart 2007 beschikbaar, meld je dan nu aan!

Aanmelden heeft overigens alleen zin indien je voldoet aan de volgende eisen:
Je bent tussen de 18 - 40 jaar (j/m).
Gamen vind je leuk, maar dat is niet het enige wat je doet in je leven.
Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en je kunt zelfstandig werken.
Je bent een echte teamplayer en je kunt dus goed samenwerken.
Je bent niet verlegen, maar je hoeft ook niet zelf de show te stelen.
Je komt na wat je belooft. Mensen kunnen op je bouwen.
Je maakt af waar je aan begonnen bent.
Wanneer je in het bezit van een rijbewijs, is dat een pre!
Voldoe je aan deze eisen, klik dan >hier< om je aan te melden voor de screening bij ons.
 
Die heb ik ook afgelopen vrijdag in mijn mailbox ontvangen. Weet alleen niet hoe ik in hun mailbestand kom, ga eerst wat uitvogelen over het bedrijf voordat ik mij opgeef.
 
mjah ze zullen wel via een (andere dan deze) games site alle adressen hebben ofzo want ik kreeg hem op me werk mail.

ik denk dat het via gamespot is ofzo want dat is de enige mailinglijst die ik nog op me werk ontvang..
 
Back
Top