What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wii Uuuuuuuu!!!

lol. het is volgens mij een 3DS :) want je hoort ook de game die hij aan het spelen is toch?
ik ga deze game ook maar halen :D

btw, nintendo ID = Dexx64
add me, als je dat leuk vind :D
 
Ik heb gehoord dat Tropical Freeze redelijk pittig is. Beetje trail & error, klopt dit?

TF staat op mijn verlanglijstje :P
 
Ja hij is zeker pittig en als je hem uitspeeld ,
Unlock je een hard mode en dan zonder je buddie,s . ( diddy kong ,etc)
 
Wat een kick ass game, het zijn er niet veel op de Wii U maar kwaliteit over kwantiteit any day of the week.
 
Jajaja ik zal wel weer zeiken :) Maar... ik vond die Wii en 3DS versie zo vervelend worden op een gegeven ogenblik, dat ik het eigenlijk niet eens meer leuk vond.

Ik heb vorige week ofzo de originele Donkey Kong Country op de SNES op 101% uitgespeeld, en die gaf mij meer voldoening dat laatste...

Deze Wii U lijkt meer op de SNES versie voor men gevoel, maar heeft ie ook dat kuttige van het vorige deel?

Ik vond zelf New Super Mario Bros vermakelijker dan Donkey Kong.
 
En inmiddels is de bootloader v/d Wii U gedumpt, dus wie weet wat de toekomst allemaal brengt :)
 
Mart":2dlkj1xp said:
Shit !!!
Nou moet ik dus wéér een console kopen.

Het begint bij mij nu ook ondertussen te kriebelen. Geen PS4 of XB1 voordat ik me suf heb gespeeld op die Ninty titels.
 
Ik ben nu ook de trotse bezitter van de Wii U
Wat voor mij de reden was om hem te kopen was
Mario Kart 8 , wat een geweldig spel
Ik had voor me verjaardag van diverse vrienden geld gekregen,
En ik liep al een tijd met het idee rond om er 1 aan te schaffen
Hier totaal geen spijt van gehad, en super Mario bros er gratis bij gekregen ,
Die je via een code kon downloaden
Ik hoop alleen dat er in de toekomst nog meer mooie games uitkomen voor de Wii U
 
hotshot123":31nrzlz5 said:
Ik ben nu ook de trotse bezitter van de Wii U
Wat voor mij de reden was om hem te kopen was
Mario Kart 8 , wat een geweldig spel
Ik had voor me verjaardag van diverse vrienden geld gekregen,
En ik liep al een tijd met het idee rond om er 1 aan te schaffen
Hier totaal geen spijt van gehad, en super Mario bros er gratis bij gekregen ,
Die je via een code kon downloaden
Ik hoop alleen dat er in de toekomst nog meer mooie games uitkomen voor de Wii U

Pikmin 3 en Donkey Kong, Mario 3d en dan krijg je nog smash brothers...ben je toch wel effe bezig toch?
 
WiiU is op dit moment echt een vet platform om te hebben. Ik heb nog geen behoefte aan de PS4 of zelfs Xbox One.
 
Misschien dit jaar toch maar eens een Wii U, ziet er wel weer erg leuk uit!
Zijn er nog SRPG's in de planning?
 
Back
Top