A
Anonymous
Guest

Zojuist voor het eerst gespeeld, voelt heerlijk aan, die game is echt voor de Wiimote gemaakt.
Heb hem braaf in pre-order staan, maar kon het niet weerstaan om hem alvast te downloaden. Na stage 2 maar gestopt in afwachting van het origineel.
Meer mensen geïnteresseerd hierin? Of heeft deze shmup een dimensie te veel?