Morpheus
Combo Keeper
hallo allemaal.
de monitor van mijn MK2 arcadekast is kapot.
hij geeft alleen een horizontale lijn weer. het beeld is als het ware ingeklapt.
het is een Phillips beeldbuis en een WG K7000 chassis.
heeft één van jullie misschien verstand van of ervaring met dit soort zaken?
ik heb wel een foto, maar weet niet hoe ik deze hier kan plaatsen..
groeten, Jeroen.
de monitor van mijn MK2 arcadekast is kapot.
hij geeft alleen een horizontale lijn weer. het beeld is als het ware ingeklapt.
het is een Phillips beeldbuis en een WG K7000 chassis.
heeft één van jullie misschien verstand van of ervaring met dit soort zaken?
ik heb wel een foto, maar weet niet hoe ik deze hier kan plaatsen..
groeten, Jeroen.
