What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welke members zijn hier redelijk actief

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik ben door aanschaf van een serieuze mvs hier terecht gekomen... en dit is toch wel 't beste forum naar mijn gevoel. Maar ik kom er niet gigantisch vaak meer, doordat ik veel bezig ben met m'n studie en zo.

Vind 't wel cool om te zien dat er meer "echte" gamers in NL zijn. Ken toch weinig mensen persoonlijk die uberhaupt gamen, maar dan ook nog old'school gamers zijn. Gelukkig beginnen mensen het te begrijpen als ze op m'n kast spelen of bomberman met z'n 4ren op de snes.
 
Bomberman speel je met zijn 10-en op de saturn. Dat is altijd big fun tijdens verjaardagen binnen mijn vriendenkring. Ook deathtank 2 met 6 spelers is dikke fun!
 
Back
Top