Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik heb pas de eerste 3 stages gespeeld, maar vind het wel een coole game. Ik heb het systeem nog niet helemaal onder de knie. Maar ik snap de bedoeling. De graphics doen me denken aan Jet Set Radio
Armored Core: Formula Front - Extreme Battle (PSP)
Sai (Devil Dice voor de westerlingen) PSP
Verder een beetje arcaden hier...
Outrun SP2
Ghost Squad
Mario Kart GP
Wartan Troopers
Lethal Enforcers 3
een zooi shumps waar ik de namen niet van kan lezen
en de 2d fighters of course
Hier hebben ze een grote arcadehal met alle Sega toppers eigenlijk van de afgelopen 8 jaar ofzo. Outrun 2 speelt gewoon lekker weg, dus daar ben ik meestal te vinden. Maar daarnaast is Scudracer natuurlijk tof en Sega Rally
Verder ben ik gisteren begonnen met Black. Prima shooter. Na drie levels spelen is het wel meer van hetzelfde, maar het speelt gewoon lekker weg. Ziet er tevens ook goed uit op die oude PS2
Tevens heb ik Shadow of the Colossos afgelopen zaterdagavond uitgespeeld. Heel tof einde! Uiteindelijk is het toch een vermakelijke game geweest, maar als je erdoorheen prikt is het toch simpel qua opzet. Desalniettemin een toppertje voor in de PS2 collectie.
Subsistence. Meer lotgenoten die deze game spelen? Ik vind hem echt goed. Graphics zijn voor Ps2 begrippen echt aso, komt er nu uit door de free camera. Ik denk dat de graphics beter zijn dan die van RE4.
Ik denk eraan om deze gewoon als Amerikaanse import te halen want heb nog niks concreets kunnen achterhalen wanneer deze game in Europa uitkomt.
Ik kijk erg uit naar MGS3 Subsistence aangezien ik halverwege het origineel gestopt met vanwege de verouderde k*t camera. En natuurlijkde twee MSX ports als add-on
Inderdaad! Ik ga een deze weken mijn PS2 toch laten ombouwen, dus maar even op zoek gaan naar de NTSC US versie. Heb jij de LE editie? Of gewoon de normale? De normale is pretty cheap bij Playasia maar ik wil stiekem toch de LE hebben...
Anyway, het is ook de laatste game die ik gespeeld heb.. en het einde gehaald!
Uiteindelijk helaas nog 80 kills, allemaal dankzij dat laatste hectische stuk vol actie. Daarvoor had ik bijna niemand gekilled. Was wel wat uit vorm, had helemaal geen ammo meer voor de laatste baas en ik wist dat het vergeten van de thermal goggles me nog wel duur zou komen te staan. Maar op deze manier toch mooi een stamina kill gemaakt op d'r
Een tip trouwens, kies ""I like MGS3" bij het begin en je hebt meteen alle extra's als duel mode enzo unlocked.
Ik heb nooit de moeite gedaan voor 1 en 2 aangezien deel 3 mijn eerste was, maar toen ik de eerste 2 Onimusha's van de winter erg goedkoop zag heb ik ze aangeschaft. Nu dus begonnen met deel 1 en ik moet zeggen; hij is erg vet. In het begin vond ik de besturing erg crap (Vergeleken met Oni 3) maar het is nu 2nd nature voor me. Ben nu in The Keep, met allemaal van die levers die je moet overhalen samen met die chick. Ik wil deel 1 uitspelen en dan met deel 2 beginnen.
Op dit moment speel ik The Elder Scroll 4: Oblivion voor de 360. Tot nu toe een erg vermakelijke game. Je hebt veel vrijheid, letterlijk, maar ook in je quests. Je kan de main quest op een zijspoor gooien en bv druk aan de slag gaan met de guild quests. Ik zit op dit moment in de Guild van The Dark Brotherhood. Dat zijn dus gewoon huurmoordenaars en die missies zijn erg vet.