Ik denk maak maar eens een nieuwe topic aan om wat conversatie op gang te brengen hier...dus, met welke game ben je op het moment bezig en waarom?
Me: Breath of Fire II (USA SNES). Mijn laatste aanwinst en ik had weer eens zin in een RPG.
Me: Breath of Fire II (USA SNES). Mijn laatste aanwinst en ik had weer eens zin in een RPG.