What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welke arcade?

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Een half jaartje geleden ofzo zag ik foto's van een arcade hal ergens in Europa en kan niet meer vinden welke arcade het was. Het was voornamelijk retro (woody) stuff, het was in een grote houten schuur met een extra verdieping, het meeste spul stond in clusters per merk, op de 1e verdieping hadden ze wat candies staan, d'r stonden zo'n 100+ cabs.
Weet iemand welke arcade dat was en nog belangrijker, heeft iemand foto's?
 
nee dat was 'm niet. Het was echt voornamelijk een oude houten schuur. In de grootste zin van het woord.
 
Deze?

201401.jpg


http://www.arcadehry.cz/homepage
 
Holy crap, die is vet. Hebben zelfs Salamander 2 op een Konami kast draaien die ik nog niet eerder heb gezien. Gave plek. Moet haast wel zijn wat Chris bedoelde.
 
Cool arcadefarm ziet er imposant uit
 
Wanneer gaan we? Ik zie een roadtrip aankomen.
150,- kronen voor een dagkaart. Das niets. Nog geen 6 euro
 
je kan ook die hele toko huren, 125 euro basistarief en dan 21 euro per persoon tot 25 personen, daarna alleen maar goedkoper.....
 
deze staat zeer hoog op mijn lijstje

ik was eigenlijk van plan om een tour door Europa te gaan doen, maar dat is toen een kleinere versie geworden in Duitsland naar 3 arcades
 
Wow! Vlakbij Praag...maar ongeveer 9 uurtjes rijden (vanaf hier), niet echt bizar ver.
 
cthulhu":1c9dfjkv said:
Wow! Vlakbij Praag...maar ongeveer 9 uurtjes rijden (vanaf hier), niet echt bizar ver.
En toch zou ik mss het vliegtuig verkiezen. 150 euro voor het ticket (rotterdam->praag 90minuten), directe vlucht, 1 of 2 nachten hotel of airbnb, 2 dagen retro gamen.
Het kriebelt!
 
Jinxz":2ownsqco said:
En toch zou ik mss het vliegtuig verkiezen. 150 euro voor het ticket (rotterdam->praag 90minuten), directe vlucht, 1 of 2 nachten hotel of airbnb, 2 dagen retro gamen.
Het kriebelt!

Klinkt véél beter dan 9 uur in de auto zitten. 150 Euro voor een retourtje? Dat airbnb klinkt ook aantrekkelijk...zeer goedkoop.
 
Back
Top