What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welk MVS Mobo?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
MV-1, MV-1A, MV-1B, MV-1C, MV-1F, MV-1FZ

Welke is de beste keus? Hoe compacter hoe beter is mijn voorkeur. Ik wil hem voor de 100 in 1 cart gebruiken of iets dergelijks. (tja)

Cheers, Henk.
 
Goed man! Vooral wat betreft de bios of deze op een socket komt of gesoldeert. Dit wist ik niet en toch wel belangrijk. Tnx!
 
Ik heb zelf de MV-1F met universe bios. Draait als een tiet. Overigens is de 100 in 1 een aanrader. Veel vette games voor een goede prijs.
 
Heb mss wel een mooi boardje voor je Henk, zal ff spitten wat ik nog allemaal heb liggen, je hoort het asap ;)
 
Bedankt voor de reakties allemaal. En ik hoor wel wat je hebt liggen Hasan.

Ben er al over uit dat ik het liefst model MV-1A of MV-1FZ heb. Allebei compact in design en de bios op een socket.

De MV-1 en MV-1F hebben wel een stereo switch en joystickports maar dat is voor mij niet belangrijk.
 
goatboy":imcg1znk said:
Bedankt voor de reakties allemaal. En ik hoor wel wat je hebt liggen Hasan.

Ben er al over uit dat ik het liefst model MV-1A of MV-1FZ heb. Allebei compact in design en de bios op een socket.

De MV-1 en MV-1F hebben wel een stereo switch en joystickports maar dat is voor mij niet belangrijk.

De MV-1F heeft het bios ook op een socket.
 
pooyan":1i04sy8b said:
Ik heb zelf de MV-1F met universe bios. Draait als een tiet. Overigens is de 100 in 1 een aanrader. Veel vette games voor een goede prijs.

Heb je er persoonlijk 1? Dan ben ik wel benieuwd naar je verder mening :) Ik lees nog wel eens wat verhalen van crappy werkende bootleg games op die xx-in-1 carts voor de neo namelijk... Werken ze allemaal 100% goed met goed geluid enzo?
 
ne0":45kbzc9y said:
pooyan":45kbzc9y said:
Ik heb zelf de MV-1F met universe bios. Draait als een tiet. Overigens is de 100 in 1 een aanrader. Veel vette games voor een goede prijs.

Heb je er persoonlijk 1? Dan ben ik wel benieuwd naar je verder mening :) Ik lees nog wel eens wat verhalen van crappy werkende bootleg games op die xx-in-1 carts voor de neo namelijk... Werken ze allemaal 100% goed met goed geluid enzo?

Ik ben erg tevreden over de multi card, maar ik heb lang niet alle games gespeeld. En ik heb geen vergelijking met originele mvs games, muv MS1 en MS2. En daar zie en hoor ik geen verschil qua geluid en gameplay. Vraag anders ook eens aan Psykick, hij heeft er ook één.
 
Alleen de echte neo freaks herkennen blijkbaar dingen die niet kloppen,heb zelf geen idee.Ik heb alleen originele mvs games.
 
Back
Top