Sphere
1CC Aspirant
Weet iemand wat er met de site van Hyperspin aan de hand is? Ik probeer al weken te registreren en krijg iedere keer de melding dat mijn aanvraag is geweigerd omdat ze een actief anti spam beleid hebben. Ik heb geprobeerd om het via diverse email adressen aangezien ik dacht dat het met mijn hotmail account te maken had maar ook met reguliere adressen komt die melding naar boven. Inmiddels heb ik ook 3 emails gestuurd via het contact formulier met 0 (lees NUL) reactie...
Is de admin daar "afwezig" of is er iets anders aan de hand? Zonder een registratie kan ik namelijk niets downloaden... los van het feit dat ik het gewoon raar vind dat er niet wordt gereageerd om mijn emails maar goed..
Iemand enig idee hoe ik daar aandacht kan trekken zodat iemand van Hyperspin mij kan helpen registreren?
Groet,
Pieter
Is de admin daar "afwezig" of is er iets anders aan de hand? Zonder een registratie kan ik namelijk niets downloaden... los van het feit dat ik het gewoon raar vind dat er niet wordt gereageerd om mijn emails maar goed..
Iemand enig idee hoe ik daar aandacht kan trekken zodat iemand van Hyperspin mij kan helpen registreren?
Groet,
Pieter