Als we dan toch met interessante polls beginnen wil ikw el weten wat voor telefoons jullie hebben.
Vette gadget phone?? een oud barrel dat al jaren in je zak zit omdat je nooit gebeld wordt?? Misschien heb je wel geeneens een telefoon...
Ben zelf op zoek naar een nieuwe want dat apparaat dat ik nu heb kan echt niet meer, een mooie sony ericsson K700i, leuk apparaat toen der tijd maar nu hopeloos achterhaald.
Ben op zoek naar een leuke smartphone van Nokia of HTC dus we zijn eens aan het vergelijken.
Vette gadget phone?? een oud barrel dat al jaren in je zak zit omdat je nooit gebeld wordt?? Misschien heb je wel geeneens een telefoon...
Ben zelf op zoek naar een nieuwe want dat apparaat dat ik nu heb kan echt niet meer, een mooie sony ericsson K700i, leuk apparaat toen der tijd maar nu hopeloos achterhaald.
Ben op zoek naar een leuke smartphone van Nokia of HTC dus we zijn eens aan het vergelijken.