What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is wijsheid (scherm)

haha :D

ja ik zag dat hij aan de voorkant aan het chassis zit geschroefd met het scherm, dus die kan ook los
dan is hij nu in theorie LOS! :)

ga hem volgend weekend los halen (staat bij mijn ouders) en dan komt hij de dinsdag daarna in mooie pakketjes naar maastricht (alle glasplaten, stukken hout, marquee etc is er al af)

als hij hier staat is het partytime! allemaal uitgenodigd natuurlijk ;)
 
ja anders gaat mijn schapentapijtje naar de mallemoer!

kan niet wachten tot hij er dinsdag staat en ik andro dunos kan uit proberen!
 
Precies. Komen al die Nozomi gasten over de vloer, ruikt je schaap vervolgens naar oude kaas ;-)
 
hehe, oude kaas met hamster dan wel.. lemmiwinks loopt hier vrij rond (voor wie allergisch is;))
 
ladies and gentlemen.. the screen has left the building

mvsleeg1.JPG

mvsleeg2.JPG


de kast alleen is nog steeds verdomd zwaar.. maar hanteerbaar :)
aanstaande donderdag wordt d-day
 
deze dinsdag gaat het eindelijk gebeuren
na een hoop uitstel door sneeuw en vanalles gaat het er echt van komen :)

dinsdagavond wordt gamen.. hoop ik :p
 
Houdt met deze hobby altijd rekening met het feit dat je op de dag van de verhuizing nog niet kunt gamen s'avond omdat het vaak weer net ff niet goed lukt met het opnieuw aansluiten van bijvoorbeeld je monitor. Vooral niet rushen omdat je hoe dan ook de cab werkend wil krijgen in ieder geval.
 
wat ruderudie zegt :)
ik ken dat ook wel ja.. maar haastige spoed is zelden goed, neem de tijd en suc6 met verhuizen :D
 
ruderudie":sgfkmre5 said:
Houdt met deze hobby altijd rekening met het feit dat je op de dag van de verhuizing nog niet kunt gamen s'avond omdat het vaak weer net ff niet goed lukt met het opnieuw aansluiten van bijvoorbeeld je monitor. Vooral niet rushen omdat je hoe dan ook de cab werkend wil krijgen in ieder geval.

kabeltje prikprak en het werkt toch? ;)

waar ik vooral mijn hart voor vasthoud is de staat van het scherm zelf
hij zit nu in een doos, met de chassis in een doosje er naast (zodat het scherm de elektronica niet kan pletten)
hij staat netjes ingebouwd zodat er niks op het elektronenkanon kan vallen, wat natuurlijk funest zou zijn.. maarja het is en blijft een vrij fragiel ding

dat is eigenlijk het enige waar ik me zorgen over maak, dat het scherm weer werkt als ik het in elkaar heb gezet.. de connectors en kabels etc kunnen er eigenlijk maar op 1 manier in toch?
 
Och, zolang je er niet mee gaat gooien komt dat allemaal wel in orde. En inderdaad, het is niet meer dan aansluiten, maar vergis je er niet in. Je moet die dag het ding ook nog versjouwen. Neem gewoon lekker de tijd om hem weer keurig in elkaar te zetten. Ik ben vandaag met m'n New Astro bezig geweest, en je merkt toch dat je sneller foutjes maakt als je wat moe wordt (uitschieten met je schroevendraaier enzo).

Nu vind ik het echt heerlijk om te klooien met zo'n cab; lekker sleutelen en rommelen geeft mij bijna net zoveel plezier als het gamen zelf. Ik neem altijd ruim de tijd als ik met dit soort dingen bezig ben. Maar mensen verschillen ;-)
 
Cageman":2pnqy0g0 said:
Ik ben vandaag met m'n New Astro bezig geweest, en je merkt toch dat je sneller foutjes maakt als je wat moe wordt (uitschieten met je schroevendraaier enzo).
Toch niet op je hagelwitte cab :shock:

😉
 
almighty":xkrbjvps said:
Cageman":xkrbjvps said:
je merkt toch dat je sneller foutjes maakt als je wat moe wordt (uitschieten met je schroevendraaier enzo).
Toch niet op je hagelwitte cab :shock:

😉

Heheheh.. nee, gelukkig niet! Tegen de vloer, dus da's niet erg :-)
 
mn pa komt er zo aan met de bus.. met achterin mijn houten schatje

ik hoop dat vanavond de zoete klanken van metal slug mijn kamer vullen :D
 
Back
Top