What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Waar heb je em zien 'liggen' dan? ;)

Ik heb gisteren Yakuza maar in huis gehaald... 42 euri bij de Media Markt. Ik vind het een hele toffe game. Echter, het is van een slechter niveau dan Shenmue bijv. Ik mag het misschien niet vergelijken maar als ik alleen al naar de stad en de NPC's kijk.. pff dan is Shenmue nog steeds up to par.

Desalniettemin een prima titeltje voor de PS2.
 
Bij de MM in Arnhem was Yakuza maar 35 euro.
Heb zelf weer een boel aanwinsten, maja, vergeet ze de hele tijd te posten :?.
 
Gameholic> Bij de Fame in Amsterdam. Was de 2 na laatste, en ze krijgen hierna niet meer binnen(helaas).
 
Nee gelukkig niet echt, bovendien had die winkel afgelopen week 25-30% korting op alle retro stuff.
 
DoDonPachi DOJ en Progear, m'n favoriete spel wat ik voorheen altijd op MAME speelde 8)

IMG_3133.JPG
 
Zow , Addict je laat 'm wel even lekker uit je broek hangen daar in Japan of niet ? :shock:
 
Zeker, MAK is erg blij met me :)
Maar ik heb bijna een jaar geen shit gekocht, dus ik heb wat in te halen :)
 
R2-2D":21q28i05 said:
Zow , Addict je laat 'm wel even lekker uit je broek hangen daar in Japan of niet ? :shock:

Ahahahahah!!!

Vet spul addict!
 
sealed nu heb ze beide:

6b_1_b.JPG

set van 12 nieuwe gba games

ingram98sp-img600x450-1155815367imga1958.jpg


ingram98sp-img600x450-1155815378imga1959.jpg


ingram98sp-img391x479-1155815390imga1960.jpg


set 15 nieuwe dreamcast games:

tenhoudou-img600x450-1155744163yu_005.jpg


tenhoudou-img600x450-1155744196yu_006.jpg


msx rugby nieuw

wani611-img600x450-1154765198cimg0362.jpg


kisshiteyo nieuw:

ppypg015-img600x450-1156829408dsc08355.jpg


megacd set 12 nieuw

pax_powerglove-img600x450-1158837262dsc00091.jpg


pax_powerglove-img600x450-1158837271dsc00092.jpg


cardcapture sakura dreamcast

keepfroce-img600x450-1155521416imgp4496.jpg


600x450-2006081300020.jpg


600x450-2006081300018.jpg


600x450-2006081300010.jpg


600x450-2006081300008.jpg


450x600-2006082300001.jpg


alle games zijn nieuw

@ algemeen wel veel duren pcb kits gekocht in deze topic 0_o;;volgens my kosten ze tussen de 500 a 800 euro .die kits zoals van Espgaluda 2.

@Ken alle games zijn nieuw?of uit recycle shop reclycle seal maar 2de hands ?
 
Vrijwel allemaal tweede hands maar dat zegt niet veel in Japan, mensen gaan gelukkig netjes met hun spullen om en je kunt het gerust kopen in de winkel, vooral in de shops van Akihabara. In de middle of nowhere zijn games echter soms vele malen goedkoper, maar ook in iets mindere staat. So be it.
 
Dreamcast en Saturn stuff, Samurai Spirits soundtrack boxset, Mario statue.

DSC_0218.jpg
DSC_0222.jpg
DSC_0221.jpg
DSC_0220-1.jpg
DSC_0219.jpg
DSC_0223-1.jpg
 
Ongeveer evenveel als een bioscoopkaartje.
 
Mooie aanwinsten Ken ;)

Zeg die ASCII fighting pads komen nu wel uit de lucht vallen of niet!

Vette shit iig.
 
Ik moest daar vanmiddag ook al aan denken inderdaad, ik vind nu gewoon hele andere stuff dan vorig jaar, omdat ik in zaken kom die meer afgelegen liggen. Een pad zoals deze is in Akihabara gelijk pleitte. Ik zag vandaag dus ook die Samba de Amigo eindelijk weer eens voor een leuke prijs en een Saturn Astro Twin Stick. Die Stick had ik van de week al opgepikt bij Super Potato though en gelijk op de boot gezet.
 
Vet .. dus er zijn nog wel winkeltjes te vinden waar ze echte rare shit hebben zeg maar? Ik snap ook dat in Akihabara alles snel weg is. Zeker als de halve gameindustrie er de laatste tijd is geweest inzake TGS
 
Goh Ken dan kun je me de prijs van die Sam Sho ost box ook wel vertellen init?
 
Nou nee Baki omdat deze uit een tweedehands anime zaakje komt en deze boxset vrijwel altijd alleen nieuw te koop is voor rond de 10.000 Yen ofzo. Ik blijf dus zoeken naar een tweedehandsje voor je.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top