A
Anonymous
Guest
Owja en Ken .. Fzero GX ziet er echt wel slick uit in progressive scan
wel een retemoeilijke game heheh
zie pagina 8 voor mijn nieuwe aanwinsten
zie pagina 8 voor mijn nieuwe aanwinsten
R-Type":f3jzptpb said:Progressive scan is een asociaal voordeel die onze Amerikaanse en Japanse mede gamer op ons hadden. Het maakt ook bij de huidige generatie een relatief groot verschil. Gelukkig gaat het conservatieve Europa dan nu ook eindelijk de Hi Def kant ook. Ik kan niet meer zonder. RGB da best? puh! Component of VGA is da way (en straks DVI en HDMI)!