DreamerNL":12eq24bd said:Gameholic":12eq24bd said:Net van Yahoo afgeplukt ... deze jongens zijn toch behoorlijk moeilijk te vinden.. zeker in deze staat.. dit is nu een van mijn laatste import kopen geweestanders heb ik dadelijk in Japan niks meer te shoppen
niks meer te shoppen? Hahaha wacht maar totdat je in akihabara bent, neem maar van mij aan dat je GELD TE KORT KOMT!![]()
Gameholic":32mf2e3h said:![]()
Net van Yahoo afgeplukt ... deze jongens zijn toch behoorlijk moeilijk te vinden.. zeker in deze staat.. dit is nu een van mijn laatste import kopen geweestanders heb ik dadelijk in Japan niks meer te shoppen
40 euro.ManoRevolver":3ulvt9b6 said:Hoeveel kostte die JPN MD dan? If I may ask.
Ken":3al8yb1e said:Ronde of Blood is awesome dude dikke shit.