Ken":p1cd1qzx said:Is die Raiden III ook in Europa uitgekomen toevallig, maatje van em wil em graag op de PC gooien en dan op de Hantarex.
R-Type":1a3od6n8 said:

Geinige stuff dude.japancollector":3qspxsof said:???99