What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Ik kan niet uit het plaatje opmaken welk spel het is.....

??
Vertel?
 
Baki":2snl0m3k said:
Mijn laatste aanwinst(en) heb ik van Ken overgenomen en dat zijn een aantal AES games in supernette staat.

Last Resort
KoF 95
KoF 98
KoF 99
AoF

Heb ze gisteren meteen met wat vrienden zitten spelen en het ging er weer fanatiek aan toe. Toen ik de bgm van KoF 98 weer hoorde wist ik weer meteen waarom het oude SNK king is voor mij ;)

Oude SNK titels > nieuwe.
 
legztec":2tecn31v said:
Ik kan niet uit het plaatje opmaken welk spel het is.....

??
Vertel?

Het is DoDonPachi Daioujou als ik het goed heb..

Mijn nieuwe aanwinsten: (allen voor de aes via ken)

Samurai spirits 3
Art of fighting 2
Nam 1975

en ook nog gradius portable voor de psp en rub rabbits voor de ds.
 
Ken":104poqn5 said:
Zojuist op Ebay gekocht, hell yeah. 8)

f0_1_b.JPG

Ibara toch?

Mooie aankoop iig! Nog een beetje een fatsoenlijke prijs Ken?
 
Ow en wat ik nog vergeet;

Vandaag gewonnen op Yahoo Japan;

iman922y-img599x449-1142947296sany07.jpg
 
Die controller heb ik ook Gameholic, gaaf ding man.

Het is Dodonpachi Dai Ou Jou van CAVE, ook verkrijgbaar voor PS2. Ibara werd ik met 5 pond overboden helaas.
 
Jammer van Ibara.. ik had het even in de gaten gehouden en die prijs ging wel sterk omhoog. En dan helemaal irritant dat het 5 pond betreft :?

Ja een zeer coole controller idd. Toch wel de mooiste van de Club Nintendo controllers. Ik vind jouw Japanse oranje Cube ook nog steeds erg vetjes. Die ga ik nog steeds eentje halen puur voor de heb.
 
Vandaag binnen gekregen: 1 van de vetste beat em ups die er zijn: GHOST CHASER DENSEI.

Vet zeldzaam, ma ik heb er een op de kop kunnen tikken die nog als nieuw was :D :D

ghostcd.jpg
 
Tof man!

Altijd mooi om dit soort zeldzame titels mint binnen te lepelen ;)
 
Yeah, me was happy heheh.

Dit kwam vandaag binnen: MVS 4 slot, moet nog een HOOP AAN GEBEUREN. Schoonmaken, zwart spuiten, nieuwe voetjes eronder etc.
mvs4slot.jpg


Trouwens, waarvoor zijn die 2 slots aan de voorkant? Met die klepjes die je uit kunt steken?
 
Er gebeuren leuke dingen de laatse tijd hier.
Veel leuke/mooie/coole aanwinsten
 
Vandaag NDS Lite Enemel Navy gekocht (donkerblauw)
Mario KArt DS
Metroid Prime Hunters
voor een luttel bedrag van 220 euro

Daarnaast vandaag voor Ken Ibara gehaald voor de PS2 ;)
 
Mildoe":b9o3c7v6 said:
Vandaag NDS Lite Enemel Navy gekocht (donkerblauw)
Mario KArt DS
Metroid Prime Hunters
voor een luttel bedrag van 220 euro

Daarnaast vandaag voor Ken Ibara gehaald voor de PS2 ;)

Gefeliciteerd met je Lite man!! Mooie prijs.

Zeg, wat kost Ibara daar? Die moet ik nl ook nog hebben :twisted: Misschien kunnen we iets fixen
 
dcaccesoires9cv.jpg


Weer nieuwe stuff van Yahoo Japan.. Helemaal niet rare in Japan maar hier wel;

* Internet Starter Kit; bestaat uit een transparant DC toetsenbordje, muis en bijpassende muismat. Deze moest ik hebben puur voor de collectie en past ook nog eens erg goed bij mijn transparante DC ;) Alles gloedje nieuw

* Transparant toetsenbord solo -> hier had ik al op geboden voordat ik het Internet Starter Kit zag helaas. Deze gaat dus de verkoop in

toetsenbordtransparant8fj.jpg


* En de game Yukawa Moto Senmu no Okatara Ikushi; hier speel je de toenmalige president van Sega. Dit is ook puur voor de collectie. Sealed en ook dead cheap .. 500 yen

ceosega4uy.jpg


Zie Limited Edition DCs topic voor Hello Kity pics
 
Wat een bron van inspiratie is dit forum toch...
 
Thanks .. Eigenlijk ben ik gewoon koopziek maar op Yahoo kan je echt zoveel leuke stuff vinden ;)

Tja en je bent verzamelaar of je bent het niet...
 
DreamerNL":lviyyst1 said:
Dit kwam vandaag binnen: MVS 4 slot, moet nog een HOOP AAN GEBEUREN. Schoonmaken, zwart spuiten, nieuwe voetjes eronder etc.
mvs4slot.jpg


Trouwens, waarvoor zijn die 2 slots aan de voorkant? Met die klepjes die je uit kunt steken?

Die zijn voor de memory card slots... check de handleiding: :D
http://hardmvs.com/manuals/MV2F-MV4FServiceManual.pdf

Cool dat je er zo veel aan gaat doen. Ik was ook van plan mijn 6 slot bord helemaal schoon te poetsen, maar toen ik een dol schroefje tegenkwam werd 't plan vergooid. :?
Ach, 't bord werkt toch goed, dus win ik er niet veel mee als ik 't schoonmaak

BTW: ik heb 't nu over m'n arcade waar ik sinds een maandje of 2 de trotse eigenaar van ben:
http://www.arathorn.dds.nl/cab/
 
Ja ik had het al gezien hahah. Wel een vette kast hoor, die ziet er goed uit!

Ik heb inmiddels alle stickers al van de 4 slot gehaald met de befaamde stickerpoets. Nu nog schoonmaken en dan komt het spuiten. :D
 
Flinke belasting aanslag boven op de al hoge prijs maar hij is het waard vind ik.

Raiden 3
raiden.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top