What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
ManoRevolver":1uwscgff said:
En het allergrappigste is...
Die DC is in 3 weken tijd 4 maal van eigenaar verwisseld.
Ik kreeg 'em gratis van een maat => van mij naar Blackdragon => van Blackdragon naar Gungrave.
Hoe dan ook, het is nog steeds een gloednieuwe DC, ik heb er slechts 1 sessie op gespeeld, en Blackdragon kan er gewoon niet veel op gegamed hebben :lol:.
Veel plezier ermee.

Da's mooi :) Nu dan maar effe wat must-haves aanschaffen :roll: :P
 
Prima deal Gungrave ;)

Ja idd ik had hier en daar wat gelezen van die zgan DC :D Wat leven we toch in een klein wereldje haha
 
bof2.JPG


:P
 
@DreamerNLVet! Waar en hoe duur?

Mijn nieuwste aanwinst:

4e_1.JPG

8c_1.JPG

25_1.JPG

b4_1.JPG
 
wow, die micro is wel erg stijlvol.

Ik vind dat X05 frontje trouwens wel dope, lekker anders, heb zelf de PGR3 erop zitten.
 
Hoort hier niet echt thuis, maarja ach :roll:

2x Malaguti Firefox

index.jpg


De één is blauw-wit en de andere zwart. De blauwe rijdt en daarmee ga ik ook verder, dingen overzetten en van 2 één maken. Uiterlijk flink aanpakken en motorisch er niks aan doen, hoef geen 85 te rijden :)

Moet nu alleen wel weer voor 17 juli 350 euro voor de vakantie hebben en 50 euro aan mn pa betalen.. Gisteren dus 275 euro uitgegeven :oops:

Maar ach, eindelijk een nieuw project :)
 
Gungrave":zs3le6cf said:
Hoort hier niet echt thuis, maarja ach :roll:

2x Malaguti Firefox

index.jpg


De één is blauw-wit en de andere zwart. De blauwe rijdt en daarmee ga ik ook verder, dingen overzetten en van 2 één maken. Uiterlijk flink aanpakken en motorisch er niks aan doen, hoef geen 85 te rijden :)

Moet nu alleen wel weer voor 17 juli 350 euro voor de vakantie hebben en 50 euro aan mn pa betalen.. Gisteren dus 275 euro uitgegeven :oops:

Maar ach, eindelijk een nieuw project :)

Huh? 275 euro voor een scooter en een defecte (?) scooter?
Mooi koopje lijkt me.
 
Yup, najah ik 250 en mn pa 50 die ik nog moet terugbetalen.. Mar had ook gisteravond nog wat anders gekocht en wat gehaald bij de Mac :P

Lekker koopje, maar der moet zeker wat aan gebeuren. Dit zal waarschijnlijk wel een project worden van een jaartje maar dat maakt me niet uit ^^ Hou er wel van om aan auto's en scooters te sleutelen :)
 
Rano: on the bay hahaha. Ongeveer 90 euries was ik kwijt incl. verzenden enzo.
Trouwens, die micro ziet er wel zeer vet uit hehehe.

Ik zal geen pics hierneer zetten om de topic niet te derailen, maar ik heb vorige week de duurste koop ooit gedaan voor mezelf...een nieuwe auto namelijk.

Golf 3, 2 liter GTI, 115 pk powaaaa! Helemaal uitgebouwd :P Voor het luttele bedrag van 3500 euro :(
 
Oke, mijn aanwinst deze maand:

(ff geen foto's)

snes:
Zelda, boekje + doosje - mint maar duits.. niet goed gekeken naar de beschrijving :lol: :(
Street figher alpha 2, boekje + doosje - mint :D

Neo geo aes met SS1 en SS2. RGB kabel is binnen en moet nog een adapter fixen. ohja, de 2e controller is ook onderweg :)

daar ging mn studentenbudget...
 
Dankzij een nice trade met Ken en een vriend van hem heb ik er 3 AES games en 2 PCE games bij :D

Samurai Shodown 4
Real Bout
Real Bout Special

En Gradius en Gradius Gofer.
 
Fighters history dynamite/Karnov's Revenge voor de saturn.

Is ook op de Neo geloof ik.
 
Baki":2b0py16g said:
Dankzij een nice trade met Ken en een vriend van hem heb ik er 3 AES games en 2 PCE games bij :D

Samurai Shodown 4
Real Bout
Real Bout Special

En Gradius en Gradius Gofer.

Nice, gradius, oldschool hehehe.
 
Nice, gradius, oldschool hehehe.

Er is geen vettere console voor oldskool shooters dan de PCE. Daar zijn er ziekelijk veel op uit gekomen. Zelfs NEC heeft schijnbaar niet eens een lijst van alle games die op deze console zijn verschenen. Maw echt iets om voor te collecten als van dat soort games houdt met die graphics.
 
Baki":vzcix37w said:
Nice, gradius, oldschool hehehe.

Er is geen vettere console voor oldskool shooters dan de PCE. Daar zijn er ziekelijk veel op uit gekomen. Zelfs NEC heeft schijnbaar niet eens een lijst van alle games die op deze console zijn verschenen. Maw echt iets om voor te collecten als van dat soort games houdt met die graphics.

Was jij dat niet die een gesealde Sapphire had?
 
Nope die heb ik niet. Een vriend van me heeft die game wel alleen niet gesealed want hij speelt die te graag ;) Check trouwens maar een Kaze Kiri Ninja Action als je van games als Shinobi houd. Dikke shit!
 
Baki":ibqb820m said:
Nope die heb ik niet. Een vriend van me heeft die game wel alleen niet gesealed want hij speelt die te graag ;) Check trouwens maar een Kaze Kiri Ninja Action als je van games als Shinobi houd. Dikke shit!

Nice, dat wordt het eens tijd om me te gaan verdipen in de PC Engine...wat zijn de must have games ervoor? En met welke versie vd console kan ik ze allemaal spelen?
 
Als je een japanse turbo duo aanschaft heb je de beste versie. Deze pakt alleen japanse Hu Card (andere wil je ook niet) maar naast japanse cd ook de amerikaanse. Dat laatste kan wel eens handig zijn. Maw duo staat voor Hu card en Cd games. Tja must haves. Dat ligt aan je smaak. Hou je van platform dan zou ik zeggen Kaze Kiri, Jacky Chan, PC Genjin, etc. Zijn er erg veel. Ik heb daarnaast ook veel interesse in de shooters. Dat zijn er dus ook erg veel. Spriggan, Lord of Thunder, Soldier Blade, Gradius, R-Type, etc, etc. Lees er eerst maar eens wat over voor je eraan begint. Het is een echte collectors console en sommige vette games (Kaze Kiri) zijn best prijzig.
 
Misschien aardig om een aparte topic hierover te maken, omdat ik wel denk dat er meer mensen zijn die geinteresseert zijn in deze stuff maar er niets vanaf weten.
Dus mocht je tijd hebben Baki of iemand anders...gerne.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top