What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Ken":1dfova6b said:
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar goed I get your point.

Ik ben zelf niet bekend met model 3, is er niet zoiets als een Capcom converter bij Naomi zodat de Jamma erop aan kan worden gesloten?

Lol, nog steeds niet hersteld van oud & nieuw :P.
 
Ja luister nou eens wat wil je nou ook met een model 3 board, godsamme 8)
 
Vandaag gekocht:

Yu Suzuki Gameworks

yuu_gameworks-front.jpg


en Hanagumi Taisen Columns 2 (DC)
 
LOL :D

Het viel op zich mee haha. Het blijft een leuke winkel om altijd even te neuzen 😉
 
Ken":2aspejgq said:
Ja luister nou eens wat wil je nou ook met een model 3 board, godsamme 8)
Wat wil jij dan met een Naomi? Gamen denk of niet! Ik weet nog goed ik mijn jp import DC kreeg met VF3tb, dat was flippen. 8)
 
Indeed erg tof. Zeker van een degelijke moeilijkheidsgraad Ken :D
 
Ik heb sinds een weekje een MVS thuis staan en ben helemaal verslaafd aan m'n collectie uitbreiden (en *uiteraard* keihard erop te gay-men). De kast zelf is al een extreme aanschaf, maar ik heb al voordat ik de kast heb gekocht SamSho Zero Special aangeschaft. Dan wel alleen de cardridge, maar toch. De laatste extreme aanschaf, die ik toevallig sinds vandaag in huis heb is Garou Mark of the Wolves, compleet. Damn, wat is dat een gigantisch fijn spel.

Check hier de foto's van m'n kast vlak na aanschaf. Als hij helemaal gepimpt is met marquees zal ik weer eens kijken hoe fotogenique m'n kastje is.
http://www.arathorn.dds.nl/cab
 
Nice! De X05 editie ^^ De mooiste blijf ik de PGR3 versie vinden, dat carbon :twisted:
 
-Dreamcast(PAL, boxed, werkend en in zeer goede staat)
-Dreamcast controller + bekabeling
-F355
-Virtua Fighter 3tb
-Metropolis Street Racer


Voor 2 PSP games waar ik niks meer mee doe en 10 euro =)
 
Gungrave":1p1h4x5h said:
-Dreamcast(PAL, boxed, werkend en in zeer goede staat)
-Dreamcast controller + bekabeling
-F355
-Virtua Fighter 3tb
-Metropolis Street Racer


Voor 2 PSP games waar ik niks meer mee doe en 10 euro =)

:lol:
Die DC heb ik vorige week met Blackdragon geruild voor Shenmue 1 en 2 en een hele zwik Saturn games zoals Tetris Plus, Darius 2, Megaman X3, Sonic Jam en Parodius.
Ziet er goed uit hé 😉.
 
ManoRevolver":19go8le5 said:
Gungrave":19go8le5 said:
-Dreamcast(PAL, boxed, werkend en in zeer goede staat)
-Dreamcast controller + bekabeling
-F355
-Virtua Fighter 3tb
-Metropolis Street Racer


Voor 2 PSP games waar ik niks meer mee doe en 10 euro =)

:lol:
Die DC heb ik vorige week met Blackdragon geruild voor Shenmue 1 en 2 en een hele zwik Saturn games zoals Tetris Plus, Darius 2, Megaman X3, Sonic Jam en Parodius.
Ziet er goed uit hé 😉.

Whaha geinig, wist ik niet ^^ Hij en ik sturen beiden alles vandaag op dus dat komt wel goed =) Ik hoop er zsm mee aan de slag te kunnen, tentamens zijn weer voorbij sinds dinsdag :twisted:
 
En het allergrappigste is...
Die DC is in 3 weken tijd 4 maal van eigenaar verwisseld.
Ik kreeg 'em gratis van een maat => van mij naar Blackdragon => van Blackdragon naar Gungrave.
Hoe dan ook, het is nog steeds een gloednieuwe DC, ik heb er slechts 1 sessie op gespeeld, en Blackdragon kan er gewoon niet veel op gegamed hebben :lol:.
Veel plezier ermee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top