What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wanted: Mortal kombat 1 of 2, Operation Wolf

Je hebt niks gemist. Deeltje 3 is waardeloos. (Jammer van de franchise, deze hadden ze niet moeten maken.)
 
Bedankt voor de tips, maar deel 3 vind ik inderdaad niet zo interessant. Had de MK1 bijna te pakken voor €600,- helaas was iemand me net voor.
 
komt vast wel weer iets langs in de toekomst, heb geen haast.
 
Mooie find Doggystyle! Misschien dat die kerel ook eens wat ander artwork kan regelen. Zit binnenkort ook op een projectje waar wss nieuwe sidearts voor nodig zijn.
 
heb inmiddels die MK1 set binnen, komt uit italie terwijl het op ebay lijkt alsof die uit belgie komt, is gewoon allemaal goed gegaan
 
Ik heb zoveel guldens in operation wolf gestopt dat ik hem zelf had kunnen kopen. Die game vond ik toen althans zooooo dik...... Voordal die force feedback op die gun en dat geluid, ik was altijd blij als de kermis er was.....misschien maar beter als ik het niet meer speel en de herinnering levendig laat;)
 
vette kast vette game. Het was de eerste FPS die ik speelde en de replay value was echt geweldig.
 
OP WOlf is geweldig. veel geld in gestoken, maar uitspelen ho maar.
Dat kon ik alleen op de C64 met een cheat
 
lol @ €800,-!

ik heb al eens een werkende operation wolf gehad en die koste me toen €250,. Helaas moest die toen weg wegens ruimtegebrek.
 
Gyruss":9kg3nf15 said:
lol @ €800,-!

ik heb al eens een werkende operation wolf gehad en die koste me toen €250,. Helaas moest die toen weg wegens ruimtegebrek.

idd. 250 voor operation wolf is een super prijs. Daar loop je je ook geen bult aan mocht het artwork opnieuw geprint worden etc.
Een opknapper Op. Wolf staat ook met zekerheid in mijn wanted list.
 
Valt dit niet sterk onder 'nostalgie', en gaat het tegenvallen als je hem daadwerkelijk weer speelt? Of is dit de Daytona USA onder de shooters?
 
Cageman":34xpjxoc said:
Valt dit niet sterk onder 'nostalgie', en gaat het tegenvallen als je hem daadwerkelijk weer speelt? Of is dit de Daytona USA onder de shooters?

Ik heb hem laatst weer eens gespeeld bij Bonami en vind het nog steeds een leuke game om een keer te spelen. Ik denk dat ik hem thuis te snel beu zou zijn.
 
Cageman":hmyvyq5c said:
Valt dit niet sterk onder 'nostalgie', en gaat het tegenvallen als je hem daadwerkelijk weer speelt? Of is dit de Daytona USA onder de shooters?
Voor mij is het grotendeels nostalgie, speelde dit spel altijd in onze lokale arcade (Rex in Hilversum).
Daarnaast zijn het thema en de uzi natuurlijk ook geweldig. Het spel zelf wordt heel snel, heel moeilijk. De cab was te groot voor mijn gameroom en nadat hij een paar maanden in de woonkamer had gestaan was ik er wel een beetje klaar mee en is hij naar polderarcade gegaan. Aangezien ik nu bijna unlimited space heb wil ik er graag weer eentje hebben.

e80e97de0b14e57e3755630ed9530d293474.jpg

imag2788.jpg

imag2797.jpg

imag2799.jpg
 
Back
Top