What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wake up humor Japanese style

Die gast die uit zijn huis gesleept door een indiaan en door een paard al slapend door de modder wordt getrokken. De kop van die vent LOL, " WTF??? " :lol:

Echt teringgeintjes hoor :)
 
HAHAHA die lui zijn gek! :P

Ohayou Gozaimasu! en dan wordt tie van de glijbaan geduwd :P Echt te lollig :D
 
dit filmpje is zo goed, waarom tekenen ze ook die ogen op zijn oogleden..... echt te meesterlijk ziek dit.
 
Ik heb types zoals in volgende filmpje zelf tegengekomen in japan.In okinawa 2003 op de yfu meeting .Die hadden een voetbal de kamer ingesmokkelt .En begongen de bal hard tegen de traditionelen japanse papieren wanden te trappen.Gelukkig was ik rond de kamer.En Kon ik mijn filmcamera in die kamer lag net optijd redden

filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=2Cwy1ntK ... ol%20japan

1) japanse zwerver zit schuim op te ruimen .Ik weet niet of hij dit zelf gedaan had (schuim gemaakt voor schoonmaak) .Of dat de mensen dit filmen het voor de gein gedaan heb .Meestal ruimen zwervers in japan de rotzooi op omdat ze ervoor betaald krijgen en daar hun maaltijd van kunnen kopen

2) Ze vonden dit grapig eruit zien.En vonden blijkbaar de man gek ^^;;. en besloten zijn paraplu(kasa) stuk te maken zoals je later ziet.

3)daarna speugden en smijt iemand fiets op de grond en trappen erop.Dan gooien ze fiets tegen vuilniswagen en bestuurder kom kwaad uit vuilnis wagen

4)later kom politie erbij en die vraag volgens mij aan hun als eerst daiobuu (are you okay ?)
_________________
 
japancollector":1or20n8h said:
http://www.youtube.com/watch?v=2Cwy1ntK ... ol%20japan

2) Ze vonden dit grapig eruit zien.En vonden blijkbaar de man gek ^^;;. en besloten zijn paraplu(kasa) stuk te maken zoals je later ziet.

3)daarna speugden en smijt iemand fiets op de grond en trappen erop.Dan gooien ze fiets tegen vuilniswagen en bestuurder kom kwaad uit vuilnis wagen

4)later kom politie erbij en die vraag volgens mij aan hun als eerst daiobuu (are you okay ?)
_________________

Wat een ontzettend trieste lui ! En dat allemaal om een biertje? Doe gewoon normaal.

Die wake up tricks zijn zeer lijp :D
 
Back
Top