What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Videogame collector video

waiwainl

Administrator
Staff member
Een filmpje over een dude die errug veel games heeft. Trekt halverwege even een kast open vol met PCB's alsof het catridges zijn.

Je zou het niet zeggen, maar hij is zowaar een shmupper :-)

Mooi spul !

Zag deze twee onlangs van Sven666 bekend van shmups en A.O. en hij heeft nog een tijdje in Rotterdam gewoond:

CAVE matsuri versies alsof het niets is, wel in het Zweeds maar de beelden spreken voor zich .

Weet niet of het nou de belichting is, maar lijkt wel of al die (non PCB) games van hem nog sealed zijn. Hij speelt vast geen games :mrgreen:

Wel mooi hoe hij kijkt als ie Mushi Festival edition uitpakt "ooh ik wil hem niet uitpakken, maar er staat een camera :oops: "
Note dat al de PCB's geen vetvlekken hebben :D

Gave verzameling.

Hij heeft alles in van die pet doosjes zitten daarom lijken die games nieuw , zlefs voor zijn CAVE kits heeft ie die op maat laten maken .

Super kick. Jaren geleden Sven ontmoet in Japan en een dag mee door Tokyo gelopen om alle PCB shops uit te kammen. Good times.

Omg :shock: die gozer heeft echt unieke items.
Ik ben al eeuwen op zoek naar mushihimesama 1.5 matsuri, maar ik had die akai katana versie nog nooit gezien (wat een beauty) :D

Die Akai Katana hebben ze relatief kort geleden bij Tops gehad...stond nog redelijk lang te koop ook (paar 2-3 dagen?).

Je bedoelt zoals dat met die Matsuri versie van Mushihimesama? Plof...weer zout in wond...sorry, kon het niet laten.

Back