What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Victoria '04 algemeen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Misschien handig een aparte topic over het geliefde Victoria.

Teamgenoten van dit elftal spreek u uit!! Fans zijn natuurlijk ook altijd welkom!!

Alle ideeen rondom dit elftal zijn welkom

Bring it on!!
 
Op dit forum zijn GWAR, Mittens666 en ondergetekende(indien in Nederland) onderdeel van dit magistrale elftal wat menig voetbalkantine dit jaar nog zal doen beven.
 
Mittens666":s8m3d8jc said:
zie www.mvv-allstars.tk voor een partijdig verslag van onze tegenstander


Ik zal beginnen met:

Wij zijn genaaid goal afgekeurd ten onrechte en wij hadden de betere kansen goaltje werd gemaakt door frank die er nog wel 2 had mogen maken en ik vond dat octo voor geen bal liep :P ghehehehe maar ja ik ook niet maar dat kwam door de omstandigheden

wij kwamen 1-0 voor in de eerste helft nadat mvv eerder al op de lat geschoten had deden zij dit nog een keer en in de rebound scoorde ze de terechte 1-1. Na de rust kwamen we fel uit de start blokken en kregen 2 tot 3 kansen op de 2-1 maar deze kwam er niet. Halverwege de 2e helft werd mvv sterker zeker met ballen in de sloot knallen!!!!! Uiteindelijk kregen wij nog een hele goede kans door een voorzet van frank die door een verdediger bijna in eigen goal werd gelopen maar door de keeper geklemd werd en los gelaten, in mijn ogen een terugspeelbal maar goed daarna gebeurde er niet veel meer en eindigde de wedstrijd in 1-1!!!!

Zo tevreden?

Even uit het sport topic gehaald om daar niet ook offtopic te gaan.
 
beter misschien idd zal hier morgen of overmorgen het verslag plaatsen over DVO '32 - Victoria!!!
 
Zou inderdaad fijn zijn om te horen wat het geworden is, want dat weet ik dus nu nog steeds niet.
 
Sorry jongen, 1-1 geworden.

DVO had voor de verandering het tweede elftal laten opdraven i.p.v. het 7e.
Erg triest....

Daar gaan de Kampeloenskansen alweer.....
 
GWAR":3ghhzl1o said:
Sorry jongen, 1-1 geworden.

DVO had voor de verandering het tweede elftal laten opdraven i.p.v. het 7e.
Erg triest....

Daar gaan de Kampeloenskansen alweer.....

Mag dat trouwens wel? Meld het anders, volgens mij kunnen ze er gewstraft voor worden.. Maar het is inderdaad diep triest, een ander elftal laten komen.. En dan nog zo'n verschil.. Ipv het 7e het 2e elftal :roll:
 
Heb het gemeld bij John Peters maar er valt waarschijnlijk niks aan te veranderen!!!!

Overige uitslagen in de competitie zijn
Deltasport - Spirit 7-2
GGK - HBSS 5-2
Loosduinen - Naaldwijk 0-2
Zwaluwen - Monster 3-1
MVV - HVO 5-0

Stand
Naaldwijk 5-15
MVV 4-10
Victoria 5-9
Deltasport 5-9
Loosduinen 4-7
Spirit 5-6
HVO 5-6
DVO 4-4
Zwaluwen 4-4
GGK 4-3
HBSS 4-1
Monster 4-0

BIJ DEZE bedank DVO voor het oplichten!!!
 
Bij deze ff heel snel vanaf de zaak mannen kan vanavond niet trainen!! Moet overwerken!!!!!
 
Ja Ja

er is weer een wedstrijd bekend gemaakt door onze geliefde knjb!!!!

Op zaterdag 29 oktober speelt Victoria 8 uit bij Zwaluwen om 12.45!

GROTE VRAAG: Zal die Hyena wakker zijn?????

Trouwens MVV heeft zaterdag 6-1 gewonnen van Monster!
 
afgelopen zaterdag werd het 1-1 uit bij zwaluwen. We waren de betere in de eerste helft in de tweede helft zorgde een verdwaald afstand schot voor de gelijkmaker! Al met al weer 2 punten weggegeven!

Verder viel ik geblesseerd uit heb mijn enkelband verrekt doe alleen a.s. zaterdag niet mee waarschijnlijk ben ik er de week erop weer bij!!!!
 
De wedstrijd uit bij HVO is geeindigd in 1-1 VERTEL EENS WAT NIEUWS!!!!!


A.s. zaterdag spelen we thuis tegen Spirit een club uit oudekerk a/d ijssel en de week erop de echte test uit tegen Naaldwijk!
 
Laatste Match :

Victoria - Spirit 4-2

Een klinkende overwinning op de nummer 3 uit de competitie.
De ongeslagen reeks in de competitie staat nu op 8 (3W-5G) en de aansluiting met de top 3 lijkt gevonden.

Er moet echter komend weekend gebald worden tegen de koploper en enige tevens ongeslagen concurrent Naaldwijk (Noldik he Mittens 😉 )

De weken erna tegen de nummer laatst Monster (met een puntentotaal van -2)
en vervolgens GGK thuis (eerste wedstrijd GGK - Victoria 2-5)
 
neej dennis naluk is t volgens mij

voor zaterdag zullen wij een defensieve oplossing gaan gebruiken of heeft onze scout uit Japan nog oplossingen???

Trouwens het scoreverloop van zaterdag

0-1
0-2
1-2 Mittens
2-2 Michel
3-2 Octaaf hoe moelijk kan een intikkertje zijn
4-2 Andre!!!

Andre schoot nog een free kick op de lat!!!
 
Sterker nog, we staan 3e.

Productie wat goals betreft mag wel eens omhoog trouwens. (19 uit 8, 2.375 per match)

Qua goals tegen is het wederom niet slecht dit seizoen. (13 uit 8, 1.625 per match)

Komende zaterdag zoals gezegd de koploper, zij hebben de volgende cijfers :

8 gespeeld -> 24 punten
GF - 45 ( 5.625 per match)
GA - 6 ( 0.75 per match)
 
heb de eerste afmelding binnen van Hyena!!! Voor de rest denk ik dat Robinho ook niet mee zal doen!

ik denk dat we zaterdag gewoon van onze eigen krachten uit moeten gaan!!! en gewoon 90 minuten er vol op moeten zitten das onze kans denk ik!
 
Er is zaterdag weer gebald tegen de koploper en Victoria heeft de ongeslagen status behouden.
Een schitterende 1-2 zege die op karakter behaald werd.
In een 4-4-2 formatie werd Naaldwijk, wat bij vlagen zeer sterk speelde, vooral op inzet en fysieke kracht verslagen.

Tim tekende de 0-1 aan. Hier mochten we niet lang van genieten aangezien het 5 minuten later al weer gelijk stond.

Na diverse malen stormoffensieven van Naaldwijk te hebben weerstaan, maakte Frank de 1-2.

Na rust had Victoria nog zelf twee aanzienlijke kansen, maar het was vooral Naaldwijk wat aandrong. Logisch, zij hadden ook een ongeslagen status te verdedigen.

Naaldwijk was de wanhoop nabij toen er niet gescoord werd in de tweede helft en speelde de laatste 5 minuten met 5 spitsen.

De scheidsrechter vond het nodig om 2 minuten voor tijd zijn stempel op de wedstrijd te drukken. Na een zwak optreden en 3 gele kaarten (!) kende hij een strafschop toe aan de thuisclub, nadat de spits handig zijn been had ingehaakt bij Bas Vinke.

Onder druk en een hoop protest werd de strafschop huizenhoog over schoten, waarna de scheidsrechter niet meer de mogelijkheid had om de thuisclub toch nog langszij te brengen. Een minuut later moest hij afblazen met een betreurd gezicht.

Victoria heeft door deze zege als enige nog de ongeslagen status in de competitie.

Well done!!
 
Grote klasse boys!

Je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen...je gaat weg en ze gaan alles winnen 8)
 
Back
Top