What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vewlix L cabs

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Ik heb weer een aantal Vewlix L cabs besteld. Een groot deel ervan is reeds verkocht maar voor wie nog interesse heeft is er nog 1 beschikbaar. Misschien nog een 2e maar is die is tijdelijk gereserveerd.
De going rate voor de cab is 2495 euro. PM me als je serieuze interesse hebt en graag een 'Nozomers prijs' wilt ;)
Hier een aantal pics van de cab zoals ze eerder zijn geimporteerd:

6350287739_6b141a9218_o.jpg

6351032310_4b581200a2_o.jpg

6345266053_3ff8e00e81_o.jpg

6351031846_b60258ef4f_o.jpg

6346016152_9c74f98f56_o.jpg

6345266475_2e6f9a9d13_o.jpg

Meer foto's kun je hier vinden:
http://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/sets/72157628130009054/
 
Jaja leuk speelgoed.... knal er een 360 in en gaan met die banaan :)
 
3 van de 4 verkocht, nog maar eentje beschikbaar. En.... een gratis bump voor 't topic ;) ;)
Waarom nog eens 3 uit de 4? iemand had z'n reservering gecanceled :(
 
Back
Top