Haha doe je dingjoeks":3slckbgj said:Ja mooie kasten. Ik ben m'n broer aan het op-hypen![]()
ckong":kvtve0gi said:waarschijnlijk een stomme vraag, maar is de vewlix L cab alleen geschikt voor 31K gamen? Ofwel, kun je er ook 15K boards aan hangen (met een ingebouwde CGA>VGA converter)? Zo ja, hoe is dan de beeldkwaliteit?
Jinxz":12n1cmhy said:ÃŒk heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij had die Cell247 op AO of iemand op Neo-Arcadia het getest en was het resultaat niet denderend op 15K boards d.m.v. de ingebouwde scaler.
ckong":3epp43qj said:Hoewel er volgens mij niets gaat boven 15K gamen op een CRTmonitor ben ik zelf erg positief verrast wanneer ik bijvoorbeeld een SNES of andere ´lowres´ console via mijn budget scaler en een SLG3000 op een LCD monitor aansluit. Ik stel me voor dat dit ook voor lowres jamma pcb´s geldt in een Vewlix. Moet toch mogelijk zijn?