What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verzin je eigen onderschrift bij deze foto *part 3*

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
'Verzin een onderschrift bij de foto'

Een terugkerend fenomeen op het nozomi forum.
Verzin je coolste onderschrift bij de foto en na een week zal ik zeggen wie de leukste had verzonnen en deze zal een eervolle vermelding krijgen in een nader te bepalen topic over members die een goed aandeel hebben gehad aan het forum.
Het derde deel alweer, met een foto van een fotoshoot waar een Japanse fotograaf foto's maakte van vrouwen in kimono. Blijkbaar vond deze het nodig de bloesemblaadjes op te rapen en er tegen te gaan praten.
Leef je uit, niets is te gek.

DSCN0499.jpg
 
Perkunas":swbzyz9w said:
せがたさんしえおどこですか。:)

En nu in correct Japans aub...?
 
Nog steeds begrijp ik niet wat er staat..
 
"Moderne zelfmoordaanslagers gooien het over een andere boeg: verleiding"
 
Wat zijn in godsnaam "zelfmoordaanslagers"?

Zelmoord door slagers ofzo? Slachthuismedewerkers?
😉
 
Je kent het fenomeen zelfmoordaanslag toch wel? dat betekend dat er ook zelfmoordaanslagers moeten bestaan.
 
Aaa, op zo'n manier.

Dan zal iemand die bij de belastingsdienst werkt wel een belastingaanslager zijn.

Ik begrijp em, excuus 😉
 
Ik bedoel de vertaling van die Japanse karakters, want er staat nu:


せがたさんしえおどこですか
Segata san shieo doko desu ka (waar is....Segata san?)wat een crap
 
Ken":1emx7top said:
Ik bedoel de vertaling van die Japanse karakters, want er staat nu:


せがたさんしえおどこですか
Segata san shieo doko desu ka (waar is....Segata san?)wat een crap

Segata san (shiro) ga doko desu ka.

Ik wilde "waar is Segata san/segata san waar ben je" als onderschrift, maar daar ik nog maar enkele weken bezig ben met Japans kan je me die fouten nu moeilijk kwalijk nemen.

Maar zoals eerder gezegd, achteraf bekeken nogal flauw, dus laat maar vallen. Had gewoon
die commercial moeten doorlinken.
 
Rozen blaadjes te koop!

Help de xbox 360 de winter door!

:cry:
 
Het is maar een wilde gok, maar is die foto toevallig voor Osaka Castle genomen?
 
Nee bij Nagoya castle, die wel enigzins vergelijkbaar is. De foto heeft als naam volgens mij wel osaka erin staat, maar dat komt omdat mildoe dacht dat het Osaka was, net als jij.
 
GWAR":2grxzsqt said:
Wat zijn in godsnaam "zelfmoordaanslagers"?

Zelmoord door slagers ofzo? Slachthuismedewerkers?
😉

Of van die liedjes die je op de duitse televisie ziet?
 
Maar om terug te komen op het topic:

Nederlands koningshuis infiltreert in Japan. Tegen blaadjes praten is heel gewoon....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top