What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT: Sega Net City (Sitdown Conversion)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hahaha! En dan te weten dat je niet meer krijgt dan wat drinken en een koekje. Ik denk dat je beter een nier kunt afstaan, Ken :mrgreen:
 
Aleste":2w21dhzo said:
Wauw! Wat een fantastische cab! Zonde dat je 'm weg doet. En dat voor zo'n lage prijs!

Dank je, Maar er komt wel wat anders voor in de plaats hoor.
 
Henk, ik zit nu in Hong Kong al voor bijna een maand en ik zie je net city.
Uber geil. Misschien dat ik interesse heb in je kast, maar dan moet ik even kijken hoeveel knaken ik over heb na deze vakantie...was ook niet goedkoop helaas.

Als je een koper hebt, ga gewoon door daarmee, maar als je tegen die tijd nog niet hebt verkocht, dan zal ik even kijken!
 
Ok, Pricedrop. Heb ruimte nodig mensen. edit: staat ook 3 dagen op Ebay dus....
 
Ik krijg een nekschot als ik hier thuis met een 3e kast in 1 maand tijd aankomt...maar hij is zo mooi en lief...
must...resist...

hoe lang duurt deze maand nog? ^^
 
Haha, nou dan neem ik hem idd wel, al is het alleen maar voor de heb, ik heb toch wel een zwak voor Naomi's.
Ik hou hem in de gaten, maar ik denk en hoop toch wel dat deze voor een fatsoenlijke prijs wordt verkocht.
We gaan het zien :D
 
Ik ga maar gewoon vrolijk meebieden denk ik, straks komt eoa lul dat ding gewoon oppikken voor 250 :s
 
ne0":2jfgpcum said:
Ik ga maar gewoon vrolijk meebieden denk ik, straks komt eoa lul dat ding gewoon oppikken voor 250 :s

Dat moet dan maar als er helemaal geen interesse is. :roll: Dussss....

Maar voor 250 gaat ie niet hoor. Alleen de parts al. Dan sloop ik em nog liever.
 
Als ik op de auction link klik krijg ik de error: "Deze pagina is momenteel niet beschikbaar"..?
 
Cageman":6ed6vbo4 said:
Als ik op de auction link klik krijg ik de error: "Deze pagina is momenteel niet beschikbaar"..?

Huh? Wat nu weer. Ebay..... :evil: Niet alleen mijn veiling blijkbaar. Volgens mij mag ik de Net city gewoon niet verkopen zou je bijna gaan denken. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top