What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT: PCB Namco, Capcom, Konami, SNK, Hikaru

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
All SOLD:

All PCB's are original and in good condition. Prices are including shipping within EU (Not for all European countries, Please contact me if unsure)
Payment by PPgift please!

- Streetfighter II Turbo Hyper Fighting + Original Artwork & Manual! (Capcom, Japanese) SOLD €115
- Puzzloop (Kaneko, Japanese) Mobo + Cart. incl Copy Artwork & Manual SOLD €55
- Planet Harriers romboard (Sega Hikaru, Japanese) SOLD €125
- Starsweep + copy artwork & manual (Namco, Japanese) SOLD €70
- Driftout + copy art en manual. (Visco, Japanese) SOLD €35
- SNK MV-1FZ motherboard + original box & manual (SNK, Japanese) SOLD €75
- Mouja (Japanese) SOLD €35
- Gokujou Parodius (Parodius 2) (Konami, Japanese) SOLD €90
- Robocop romboard (Data East, Japanese) €25
 
Mouja PCB SOLD
Starsweep PCB SOLD
Driftout PCB SOLD
SNK MV-1FZ SOLD
Gokujou Parodius SOLD
 
Waarom gaat alles bij goatby zo snel, en staan sommige pcb maanden te koop???

p.s. Goatboy, aan de opruiming??? of ben je voor de laatste Cave shmup aant sparen ;-)
 
Waarom zo snel? Gewoon scherp geprijsde hot shit! :D Ben inderdaad wel een beetje aan het opruimen. PCB's die me aan het hart liggen laat ik nog lekker liggen. Wat Cave betreft vindt ik op het moment alleen de eerste generatie PCB's interessant.
 
Hij is gewoon slim, te koop aanbieden als de meesten hun vakantiegeld binnen hebben.

:D
 
Valt me ook altijd wel op dat het zo snel gaat. Prijzen zijn goed, maar niet overdreven laag. Meeste wordt niet op dit forum verkocht, maar op ao/shmups, denk ik?
 
het gaat zeker snel maar de spullen die h verkoopt zien er wel goed uit en meestal met art work.
en goeie titels/prijzen
 
Klopt, Meeste verkoop is naar Frankrijk (neo-arcadia.com) en wat naar de UK (AO, shmup, Jamma+). Weet altijd wel wat ik koop en goede spullen verkopen ook altijd weer makkelijk.
 
Henk is stiekem een beetje onze "Yahoo Japan" handelaartje van het forum geworden ;)

Wel goeie shit altijd en fair geprijsd! 8)
 
Back
Top