What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT! New Net City

joeks

TATE Mode Pilot
Ivm ruimtegebrek moet ik afstand gaan doen van een aantal van mijn cabinets.
Als eerste aan de beurt is mijn New Net City.

Helemaal compleet, super schoon, mooi en nieuw NOS control panel en coin decal / coin entry.
Werkt 100%.

Meer foto's komen eraan, dit is wat ik toevallig op m'n telefoon en Flickr heb staan.

€800

22084407313_32842e7704_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr

22084405223_6f66532580_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr

Het gaat om de linkse NNC
15697755507_013a9421c7_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr

Het gaat om de linkse NNC, de mooiste met de witste plastic kap.
Die op de voorgrond is al verkocht.
15884778831_a133452dc5_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr
 
RoOd":2pk1wc5e said:
dat heb je snel gedaan :)

Ja daar mag ik niet over klagen :)
Die engelsman was al heel lang op zoek naar een mint NNC, had hem een berichtje gestuurd.
 
Die van mij was ik ook in 4 uur kwijt.
2 uur omdat hij een nozomi account aanvroeg, en daarna mij te berichten.
Die van mij is naar Belgie verhuisd.
 
Da Dude":zgek4s6q said:
Die van mij was ik ook in 4 uur kwijt.
2 uur omdat hij een nozomi account aanvroeg, en daarna mij te berichten.
Die van mij is naar Belgie verhuisd.

Op zich goed te begrijpen, er is volgens mij weinig te vinden op de bekende fora. Dus als er dan een cab komt in uitstekende staat dan springt iedereen erop. Ben zelf ook op zoek naar een goeie cab en dacht er hier in italie zo 1 gevonden te hebben maar dat valt zwaar tegen.
Als je maar lang genoeg wacht kun je makkelijk doorsparen voor een duurder model :p
 
Die Vewlix is ook een mooi ding man.
Ik heb mijn NNC verkocht om ruimte te maken in mijn overvolle garage en ruimte te maken in mijn budget voor komende arcade projecten. Er komt nog een Defender en een Burgertime aan begin 2016, daar heb ik ook nog aardig wat werk aan.
 
Anunaki":ch7n17fr said:
anders verkoop je toch gewoon je Robotron :mrgreen:

Nou liever niet. Wanneer hij weer werkt is het een van de tofste uit m'n verzameling.
Moet nog steeds eens het ram vervangen, kijken of hij het dan weer doet.
 
Back
Top