Te koop alle marquees hieronder op de foto; alleen in 1 koop; allemaal origineel, geen repro. (ik hou er 4 zelf, nl Fighting Vipers; Virtua Striker 3; Daytona usa 2 en The Punisher)
een aantal van glas, de meeste van plexiglas of vinyl.
200 Euro of pm me een bod.
Alleen ophalen ivm grootte en gewicht.






een aantal van glas, de meeste van plexiglas of vinyl.
200 Euro of pm me een bod.
Alleen ophalen ivm grootte en gewicht.





