What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Vekocht] - SEGA NAOMI 1 Universal Cabinet 525,-

Status
Not open for further replies.

Pat7o

TATE Mode Pilot
Joined
Jan 20, 2008
Messages
561
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Cabinet in goede staat, monitor goed, heel klein beetje screenburn, maar niet zichtbaar tijdens spelen, geen sigarettenburns. Geen coinmech. Geen GD Rom.
Kast los met Virtua Tennis en Naomi 1 Mobo 3 stuks waarvan 2 werkend!: 525 Euro


spellen:
- Dynamite Deka EX (cart) - 200 Euro
- Virtua NBA (Cart) - 125 Euro
- Toy Fighter (Cart) - 40 Euro
- Slash Out (Cart) - 60 Euro
- Spikers Battle (CD) - 60 Euro


Vooral Virtua NBA en Deka EX zijn vrij zeldzaam en aan de prijs, dus denk dat ik voor het totale pakket toch wel 900, euro kan vragen.
biedingen per pm zijn welkom.
ook los te koop; prijzen naast de items

PIC_0012-1.jpg

PIC_0014-1.jpg

PIC_0015-1.jpg

PIC_0017-2.jpg
 
Waarom? :shock: Ik zou sommige games gewoon los verkopen. Vooral Asian Dynamite is wel rond de Euro 200,- waard. (minimaal) Virtua NBA is ook erg wanted.
 
Getting out ? :shock:

Misschien belang bij de cab.
Niet voor de games. Splitten zou cool zijn.
First dibs als je dat doet please.
 
ElPancho":2jfnasft said:
Getting out ? :shock:

nee, zeker niet!
maar vindt 3 cabs eigenlijk genoeg. Daarnaast ff cash nodig en krijgt deze kast de minste speeltijd...speel meer op mijn Dreamcast dan deze kast dus waarom een Naomi houden? Kan evt. later ook Naomi op mijn Blast of trisynced Astro draaien.

games los verkopen is iid een optie; first dibs voor jou als niemand het totaalpakket wil. pm me even wat je voor de kast (met 1 mobo) wilt geven.
 
voor 525 euro een Naomi en 3x mobo 1 en game!
niet te geleuven!

:shock:
 
chassis geen idee, monitor ook niet eigenlijk, 31k only.
maar is verkocht ondertussen.
heb nog wel wat games liggen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top