What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

V/IC : 3XPioneer 4:3 Plasma dé ultieme tv voor Retro en Tate

R2-2D

1CC Aspirant
Ik kan via een bedrijf in Berlijn in één koop 4 zeldzame Pioneer Pdp v402 plasma display's krijgen. Een uniek kans aangezien je deze schermen bijna nergens meer vind.
Nu heb ik er zelf al een , maar wil er ook nog een bij.
Blijven er dus 3 over voor de verkoop.
plasma1_zps90622a7d.jpg

Deze displays zijn ideaal en geliefd voor retrogaming vooral vanwege de ingebouwde scaler (je hebt dus geen XRGB of iets dergelijks nodig) en de 4:3 verhouding. Ik gebruik zelf mijn eigen scherm voor verticale shmups , wat echt erg tof is!
pioneer_zps0a1a5566.jpg

Ze worden naar alle waarschijnlijkheid geleverd met speakers (passief) en afstandsbediening.
Ze hebben nog maar weinig branduren (ergens tussen de 2500 en 3000) uur , wat zeer weinig is voor dit soort display schermen.

Wanneer er hier serieuze belangstelling bestaat en ik de 3 schermen kan verkopen zal ik het bestellen.
Ik verwacht dat de prijs voor een scherm zo rond de 150 euro zal komen te liggen.

Voor degene die niet weet welke schermen dit zijn, hier een review gedaan door FUDOH op het shmupsforum:
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=43256

Mochten er vragen zijn hoor ik ze graag!
(De foto's die ik heb gebruikt zijn willekeurig van het internet geplukt).

pioneer2_zps7a02560e.jpg
pioneer3_zps4f0655af.jpg
 
Ik ben wel geinteresseerd :D

Weet je toevallig hoeveel herrie de fans maken? Je leest hier en daar toch wel over.
 
Schrijf mij maar voor eentje op je lijst, mits AB er inderdaad bij zit. :D
 
AB is afstandsbediening. (Hij is trouwens geheel te bedienen op de plasma zelf).
@Ckong : je staat op de lijst.

Let wel, afhalen in Enschede.
 
Bij deze gereserveerd voor Beau, Ckong en Waiwainl.
Ik houdt jullie op de hoogte.
 
Mocht iemand nog interesse hebben, heb ik er nog wel eentje die ik verkoop. Appiehein geef ik first dibs, maar niet te lang 😉
 
Yep en ze waren nog helemaal compleet die voetjes zijn echt top ook als je hem in tate zet
 
Back
Top