Heb de game vandaag eindelijk gespeeld. Vette shooter en de detail in de graphics is best ziekelijk imo. Alleen al de iron wires van de 2de boss die afknappen als je delen van de boss sloopt zegt genoeg imo. Echt een top shooter en een must voor iedere fan van het genre.