What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Under Defeat voor Dreamcast is een go!!!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Als ze die 4 nou in scheveningen hadden staan of zo.
 
Sega heeft vandaag bekend gemaakt dat het recent uitgebrachte Dreamcast spel: Under Defeat, geheel is uitverkocht. Gek genoeg zijn er nog wel een paar exemplaren beschikbaar van de Limited Edition, dus als je het spel nog niet hebt grijp je kans!

Op dit moment worden de voorbereidingen getroffen voor de tweede druk van Under Defeat. Dit geld overigens alleen voor de normale uitgave, van de Limited Edition worden geen nieuwe exemplaren gemaakt.

Segaonline
 
Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...

Even geduld dus nog
 
Die limited gaat dus een winstgevend ebay object worden. Ik denk dat er weer genoeg van die wankers zijn die 10 exemplaren hebben gekocht in de hoop dat dit gebeuren gaat.
 
Gameholic":32x9rqey said:
Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...

Even geduld dus nog

Play-Asia?

Verwacht dan een brief van de Douane voor een BTW aanslag.
 
Gameholic":36ovj71g said:
Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...

Even geduld dus nog

Same here, geduld is een schone zaak. Had ik de laatste keer ook en toen ook geen douane gezeik btw.
 
R-Type":v0ngvwfk said:
Gameholic":v0ngvwfk said:
Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...

Even geduld dus nog

Play-Asia?

Verwacht dan een brief van de Douane voor een BTW aanslag.

Vorige week Raiden 3 binnen gehad van Play-asia en hij heeft 1 week bij de douane gelegen waarna ik een aanslag van 30 euro kreeg (op een spel van 69 euro).
:?
 
Het gekke is, is dat er echt veel mensen die bij Playasia besteld hebben em nog niet binnen hebben. Mensen uit Nederland dus maar ook uit Frankrijk en andere landen in Europa. Dus het zou kunnen dat ze massaal onderschept zijn ;)

Maar ik denk dus ook dat de douane er iets mee te maken heeft... de ratten
 
Mijn Play-Asia ratio is bijzonder slecht: 10 transacties, 3 onderscheppingen.

Ebay: 150 transacties, 0 onderscheppingen.

Ik koop dus alles op ebay, ook nieuwe games als UD. Bij release zijn de prijzen van ebay shops altijd identiek aan sites als PA.

Het kan ook nog zijn dat Play Asia ze gewoon nog niet in stock heeft, maar dat niet aangeeft.
 
Nou die van mij is al in de buurt. Tha mailman is langs geweest maar ik was aan het werk uiteraard en niet thuis. Ik kan wel douanekosten betalen helaas en ik denk dus met mij nog wel meer:(
 
Ik kreeg vandaag ook een telefoontje dat Under Defeat bij mij thuis bezorgd was..

€ 17,50 import belasting.. wanka's..

Blijkbaar waren alle Under Defeat exemplaren onderschept ;)
 
ik heb hem ook, LE sealed via ebay... gewoon voor 74 dollar.

6 dagen duurde het, en geen invoerkosten :)

Ik blijft erbij; koop gewoon niet bij die bedrijven, die marken geen gift en zetten er ook geen lagere value op.
 
Onzin, P-A zet er altijd op dat een sample is en ook de waarde is lager bij mij.
Ik heb al vaak bij ze besteld en heb pas 2 maal douane shitness gehad.
 
Baki":1fkz7vfc said:
Onzin, P-A zet er altijd op dat een sample is en ook de waarde is lager bij mij.
Ik heb al vaak bij ze besteld en heb pas 2 maal douane shitness gehad.

Same same..

Ik ben dik tevreden over P-A... goede prijzen en over het algemeen snel in huis
 
Ik heb bij ELKE bestelling via P-A douane kosten moeten betalen.
ZELFS toen ik een keer een gratis item ter vervanging kreeg!
Maar goed, thats part of the game, je weet dat die kosten erin kunnen zitten.
 
ManoRevolver":ofr0xwh6 said:
Ik heb bij ELKE bestelling via P-A douane kosten moeten betalen.
ZELFS toen ik een keer een gratis item ter vervanging kreeg!
Maar goed, thats part of the game, je weet dat die kosten erin kunnen zitten.

Ik moet er wel even bij zeggen dat ik altijd de cheapo manier van verzenden gebruik in die die lame ass bubbel enveloppen. Die maken ze minder snel op dan pakketjes. Ik denk in het geval van Under Defeat er ineens veel P-A pakketten bij de douane binnen vielen en dat zal wel de aandacht getrokken hebben ;)
 
Ik gebruik altijd EMS of iets in die richting.
Als ik iets bestel wil ik het natuurlijk ook wel 2 dagen later in huis hebben 😉.
 
Baki, als dit onzin is, waarom heb ik met ebay dan zero doane onderscheppingen gehad (+/- 150 transacties, en ook wel eens via EMS en ook wel grote dozen als consoles en sticks). En bij Play-Asia ik en mensen die ik ken bijna structureel (altijd gewoon standard air mail)? Dit noem ik geen geluk of toeval meer ;)

Voor mij is het dus niet part of the game. Logisch toch dat ik dan bij ebay zweer en PA afzweer (bovendien hebben ze me eens verneukt met een RAMcart) :P
 
Part of the game als in; je weet dat je bijna altijd douane kosten moet betalen als je iets bij P-A.com koopt.
En hoe genaaid met een ram cart? Ik heb ook eens iets gehad wat het niet naar behoren deed, en kreeg gewoon een nieuw item toegezonden zonder daarvoor extra kosten te moeten betalen, of het defecte item terug te zenden.
 
ManoRevolver":17z7cht0 said:
Part of the game als in; je weet dat je bijna altijd douane kosten moet betalen als je iets bij P-A.com koopt.
En hoe genaaid met een ram cart? Ik heb ook eens iets gehad wat het niet naar behoren deed, en kreeg gewoon een nieuw item toegezonden zonder daarvoor extra kosten te moeten betalen, of het defecte item terug te zenden.

Ik heb er gewoon geen gekregen, die wel in de set hoorde ;)

Heb ze toen 2x gemaild (via die consumer service voor troubleshooting).. nooit een reactie gekregen.

Dat was dus ook mijn laatste transactie daar.
 
Back
Top