What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

UFGE 2010

rklok":37rglltz said:
Dan stuit een post als, "Ronnie dat moet anders" mij enorm tegen de borst.

Dat lijkt me ook wat overdreven. Je wilt toch wel input hebben voor het event, ik wil graag helpen meedenken om eventuele irritatie te voorkomen en blijkbaar was dat niet geheel ongegrond toch?
 
Ik ben een groot fan van vechtspellen en gebruik zo ongeveer altijd dezelfde characters, omdat die het beste bij mijn "vaardigheden" passen...mij lijkt het dus wel lollig om in iedergeval in de eerste ronde random characters te moeten gebruiken, forceert je om anders te denken en te spelen wat best verfrissend kan werken. Is er eigenlijk al een datum vastgesteld van wanneer dit gedoe gaat plaats vinden?
 
Ken":1sleq24e said:
Je wilt toch wel input hebben voor het event, ik wil graag helpen meedenken om eventuele irritatie te voorkomen
Ach.. ik sluit me gewoon bij Ratson aan in de onderklasse

Volgens mij is dit geen wereldkampioenschap 2D fighting, maar een community-event waar iedereen een beetje lol komt trappen (letterlijk :-)).

Enige karakter waar ik bedreven in ben is Law uit Tekken 1.. Geeft wel een beetje aan hoe vaak ik fighters speel. Laatste poging heb ik gedaan met DOA4 op de XBOX360. Allejezus, daar werd ik ff afgeslacht zeg. Niet normaal meer.

Ik zuig echt grote tijden in fighters. Of ik nou in de voorronde met Ken of Ryu of een gemuteerde gehaktbal moet spelen; allemaal om het even :-)
 
Back
Top