zo dus ik zie net wat shit op drakenslag.
-------------------
Als (hoofd) scheidsrechter van SHMUP Event 2009 en UFGE (Ultimate Fighting-game Event) doet het me deugd zoveel positieve reacties te lezen op de aankondiging van UFGE 2010. Event is nog ver weg, maar voor de nieuwsgierige aagjes hieronder een tipje van de sluier:
- event zal, net zoals Shmup event 2009 was, 1 groot feest zijn:
- 20 2d fighting games van de 20 meeste beroemde 2d fighting series;
- van retro tot next gen;
- minimaal 4 arcade cabinets;
- de (meeste) games worden gepeeld op arcade sticks;
- iedereen speelt elke game!;
- iedereen zal tegen iedereen een keer spelen!;
- "organisatorisch grote bende"?? Wie erbij was tijdens Shmup 2009 weet wel beter!;
- character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!;
- cocktails, diner, afterparty en professionele aankleding.
kortom:
Een dag waarop we de eer bewijzen aan 1 van de grootste videogame genres allertijden!
Meer informatie binnenkort op de vernieuwde website van rklok: (
http://www.rklok.nl)
Op deze site binnenkort niet alleen meer info over de 2 major events van 2010 (UFGE en Shmup), maar ook info over de kleinschalige, maar niet minder spectaculaire maandelijke events.
-----------------
wel lame geen character select ramdom is net een gokkast ;P all round gaat om de game en niet welke character je krijgt.
wel nice weer 20games 20 systems en meeste op joystick. Meer info zou ook nice zijn. (welke games :twisted: )
kan ik me al inschijven voor mij en 2 homies?