almighty":3ksziy5y said:
+ 4 = 6 !!
Pooyan ??
El Pancho ?
Psykick ?
Allemaal gasten met meerdere cabs
almighty":3ksziy5y said:
:lol: ...hmmmm...rklok":2ot8al1h said:almighty":2ot8al1h said:
+ 4 = 6 !!
Pooyan ??
El Pancho ?
Psykick ?
Allemaal gasten met meerdere cabs![]()
rklok":21uvwny9 said:almighty":21uvwny9 said:
+ 4 = 6 !!
Pooyan ??
El Pancho ?
Psykick ?
Allemaal gasten met meerdere cabs![]()
Ken":w6tda738 said:Je hebt de ruimte al Ronnie en als je nu toch een nieuwe shipment gaat doen, waarom niet?
Ook hier niet echt de behoeft om mijn cabs weer van zolder te halen en sta al helemaal niet te springen op beschadegingen etc.ElPancho":1195k279 said:Idem hier.
Ik koop liever een extra cab (inkoopactie speciaal voor het event) dan dat ik ga slepen met cabs die op zolder staan ....
Ben op zich niet tegen, maar moet wel goed georganiseerd worden, vooral voor en na het event. IC 09 was wat dat betreft een beetje houtje touwtje geknutsel. Ik zou het vreselijk vinden als er wat met mijn cabs en/of games gebeurt.
Maar inderdaad, Ronnie zou hier mooi een inkoopactie aan kunnen koppelen. En als het ergens in het voorjaar/vroege zomer van 2010 wordt georganiseerd heb je voldoende tijd om er veel publiciteit aan te geven. En geloof maar dat er veel belangstelling zal zijn van mainland europe. Zeker als er geen IC 10 UK komt. Het zou misschien ook een mooie combi zijn met een flipper event.
ne0":1ymknaxd said:Gaat helemaal goed komen met IC10 !