Ik heb na jaren zoeken eindelijk een "Punch mania hakuto no ken" kast gevonden. 1 klein probleempje, de kast bevind zich in noord Italie, vlak bij Milaan. K ben zelf niet voorzien van een rijbewijs en vraag mij dus af of het mogelijk is om de kast naar NL te laten bezorgen zonder dat k meer geld als de kast zelf aan bezorg kosten kwijt ben.
Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Weet iemand misschien een goedkopere alternatief?
alvast bedankt fellas.
Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Weet iemand misschien een goedkopere alternatief?
alvast bedankt fellas.