What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Transformers the Movie

Ik denk het niet. Het filmpje komt me heel bekend voor. Volgens mij is het een afstudeerproject van een aantal studenten die aan 3D animatie en post productie doen.
 
I'm really looking forward to this film...the effects look really good..!! 8)
 
primemegs1920_sm.jpg




Twee nieuwe tv reclames, watch then or die.

big_fight.jpg
 
holy shit! das eindelijk weer eens een trailer waarbij je denkt: ja die wil ik wel zien!!!
 
Lijkt me helemaal niets worden. Wat hebben deze transformers met de echte transformers te maken? Ze lijken er niet eens op. Nog erger dan die Armada troep.
 
Heb de film vanmorgen gezien.

Ik zal er niets over zeggen behalve: go ... see ... this ... now ...
 
Ik sluit me volledig aan bij Ken, dit is een zeer vette film voor action junkies. Verhaal was niet megasterk, maar wel voldoende om je aandacht vast te houden. can't wait om de dvd versie te halen met de special features.
 
Ken":1ae2xiir said:
gisteren voor de derde keer geweest....fantastisch man...

Lol zo goed is de flim nou ook weer niet. De bots zijn zeer mooi en geloofwaardig gemaakt maar het verhaal vond ik niet bijzonder en dat is toch ook een belangrijk onderdeel van een film.
 
Maar het blijft imo een zeer coole film en de actie scene's zijne zeer mooi gemaakt. En de eerste keer dat je die helicopter ziet transformeren is echt eye candy. Heb gisteren de Transformers the game gehaald, even kijken of deze ook zo wreed is als de film.
 
Back
Top